نشست مطبوعاتی سرمربی تیم ملی نوجوانان امروز در تایلند برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مصطفی قنبرپور با حضور در نشست مطبوعاتی در جمع خبرنگاران گفت: از کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر برگزاری مسابقات و از کشور تایلند به خاطر میزبانی این دوره از بازیها تشکر می کنم.

وی درباره شناخت از حریفان ایران در این دوره از بازیها گفت: تمام تیمهای حاضر در این بازیها بسیار خوب هستند و هر چهار تیم با توجه به نزدیک بودن در منطقه غرب آسیا، یک شکل بازی می کنند و تقریبا نوع بازیشان یکی است.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران درباره اولین بازی که برابر قطر برگزار می شود، در ادامه افزود:  بازی اول بسیار حساس و پر اهمیت است و با نهایت احترام به تیم حریف، قصد داریم که در این مسابقه با تمرکز بالا و به دور از احساسات و با تفکر به رقابت بپردازیم و پیروز میدان شویم. امیدواریم که بتوانیم بازیها را در مقابل حریفان خود به خوبی به پایان برسانیم.

قنبرپور در ادامه بیان کرد: در مسابقات پاکستان به عنوان تیم اول صعود کردیم و خوشحالیم که در جمع 16 تیم برتر آسیا هستیم. آمادگی خوبی برای حضور در مسابقات آسیایی تایلند داریم. حضور در  تورنمنت مالزی، برگزاری دیدارهای تدارکاتی مقابل ژاپن و شرکت در تورنمنت آذربایجان و همچنین بازیهای تدارکاتی داخلی باعث شده که تیم ملی نوجوانان ایران با آمادگی خوبی در مسابقات قهرمانی آسیایی تایلند حضور داشته باشد. امیداورم که جزء 4 تیم برتر آسیا قرار بگیریم و همزمان جواز مسابقات جام جهانی نوجوانان جهان در سال 2015 شیلی را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان ایران با شرایط آب و هوایی تایلند مشکلی دارند یا خیر ؟ گفت: این منطقه رطوبت بسیار بالایی دارد بر همین اساس به کشور مالزی و ژاپن سفر کرده تا بازیکنان با این شرایط آب و هوایی خود را وفق دهند و همچنین دو روز زودتر به تایلند سفر کرده ایم تا با انجام تمرینات؛ بازیکنان در شرایط خوبی قرار بگیرند. هرچند رطوبت بالا و بارندگی در روند بازیهای تاثیر گذار خواهد بود اما با توجه به اینکه در گروه سختی قرار داشته و رقابت های سختی را پیش روی خود داریم، امیداور هستم عملکرد قابل قبولی را از خود به ثبت برسانیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار