رئیس جریان آزاد ملی لبنان، با دبیرکل حزب الله لبنان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المنار اعلام کرد: "میشل عون"، رئیس جریان آزاد ملی لبنان، با سید "حسن نصرالله" دبیرکل حزب الله لبنان دیدار و گفتگو کرد.

 دبیرکل حزب الله لبنان در حضور "جبران باسیل" وزیر خارجه لبنان و "حسین الخلیل"  معاون سیاسی خود و حاج" وفیق صفا" از مقامات حزب الله با میشل عون دیدار کرد و تازه‌ترین تحولات داخلی و منطقه‌ای را  با وی بررسی کردند.

روابط عمومی حزب‌الله لبنان اعلام کرد که اوضاع خطرناک لبنان و منطقه و تحولات منطقه‌ای و به خصوص تروریسم رژیم صهیونیستی و تهدیدات مستمر و جنایت‌های خطرناک آن و خطر رویکردهای تکفیری در ایجاد هرج و مرج فراگیر در منطقه و راهکارهای مقابله با آن از جمله محورهای بررسی شده در این دیدار بود.

دو طرف در این نشست بر صحت دیدگاه‌های سابق خود در مورد خطرات موجود فراروی لبنان تاکید و اعلام کردند که پیشتر نسبت به شکاف های فرقه‌ای در لبنان و تقسیمات ویرانگری که در این منطقه ایجاد می‌شد، هشدار دادند.

این مثقامات  لبنانی ضمن صحه گذاشتن بر تفاهم موجود بین خود، دیگر گروه‌های لبنانی را نیز به تعمیم این توافق تشویق کردند تا اوضاع داخلی در برابر فتنه ها مستحکم باقی بماند.

در این دیدار همچنین دو طرف دیدگاه های خود را درمورد تروریسم اعلام و تاکید کردند که باید با تمامی ابزارها از جمله تقویت وحدت ملی و ثبات داخلی و تشکیل دولت بر اساس منشورهای مسالمت‌آمیز با این پدیده مقابله کرد.


انتهای پیام/
برچسب ها: میشل عون ، نصرالله ، دیدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار