کارشناس فوتبال گفت: پیشنهاد سرمربیگری‌ نفت مسجد سلیمان تا الان به من داده نشده است ولی در صورتی که به من پیشنهاد بدهند همه جوانب را بررسی می‌کنم.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: پس از بررسی همه جوانب اگر بتوانم کمکی در راستای بهبودی شرایط تیم مسجد سلیمان انجام دهم، دریغ نمی‌کنم.
 
وی در رابطه با قبول پیشنهاد تیم نفت مسجد سلیمان در حالی که این تیم طرفداران خاصی را دارد بیان کرد: صرفا به خاطر کمک من این تیم را همراهی خواهم کرد و مسئولان این تیم باید در واقع هر چیز را که قرار است به تیمشان‌کمک کند را در نظر بگیرند.
 
درخشان در خصوص بازی پرسپولیس با تیم نفت مسجد سلیمان اذعان داشت: امیدوارم پرسپولیس بتواند بازی خوبی از خود ارائه دهد و خوب بدرخشد و دل هواداران را شاد کند.
  
وی در مورد نتیجه نگرفتن‌ تیم پرسپولیس و اینکه آیا وقت این نرسیده که تغییر و تحولاتی در کادر فنی پرسپولیس صورت بگیرد تصریح کرد: یک سری مشکلات فنی وجود دارد که این مشکل با کمتر کادر فنی می‌شود تا بتواند روند رو به توسعه داشته باشند، فکر می‌کنم مدیریت باید با کادر فنی هماهنگ باشد تا بتوانند به نتیجه مثبت برسند.
 
کارشناس فوتبال در خصوص دلایلی که باعث شده تیم نفت مسجد سلیمان تا الان بردی نداشته باشد گفت: به نظرم در ابتدای لیگ مشکلاتی که در تیم داشتند را باید بررسی کرده و به نتیجه می‌رسیدند و در حال حاضر نیز باید تصمیمات درستی بگیرند تا تیم بتواند نتیجه خوبی بگیرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم بازی دو تیم پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان جذاب و دیدنی باشد و همه از از دیدن این بازی لذت ببرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار