درخشان: رفتن مکانی را تکذیب می‌کنم/ تصمیم‌گیری در مورد رفتن خانزاده به تیم امید بر عهده باشگاه است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نبود بازیکنان محروم و مصدوم تیم را دچار مشکل کرده اما جایگزین‌های مناسبی برای آن‌ها در تیم هستند.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پرسپولیس با بردی که در مقابل تیم صبای قم به دست آورد، شرایط تیم را سروسامان داد تا بازیکنان در بازی‌های بعدی نمایش خوبی را به اجرا بگذارد.
 
وی در ادامه افزود: اگر برنامه‌ریزی مناسبی در تیم انجام شود همه تیم به همکاری و انسجام می‌رسند تا با برطرف کردن نقاط اشکال و با استفاده از زمان به عنوان قهرمانی در لیگ برتر برسند.

کارشناس فوتبال تصریح کرد: نبود نوروزی و صادقیان که بازیکنان خوبی هستند تیم را دچار مشکل کرده اما بازیکنان دیگری در تیم هستند تا بتوانند جایگزین مناسبی برای این افراد باشند.
 
وی تصریح کرد: رفتن خانزاده به تیم امید نظر باشگاه و سرمربی  است و جوانی است که می خواهد برای تیم کشورش بازی کند اما الویت اول در مورد اجازه رفتن این بازیکن به عهده باشگاه است و در مجموع صلاح پرسپولیس هرچه باشد انجام می‌شود.
 
درخشان در پایان گفت: رفتن مکانی به تیم دیگر را تکذیب می‌کنم و سوشا تصمیم خارج شدن از تیم را ندارد و من فکر می‌کنم به این زودی باشگاه را ترک نخواهد کرد.
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: درخشان ، تکذیب ، خانزاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار