کارشناس فوتبال کشورمان گفت: پرسپولیس در چند هفته‌ای که گذشت نتوانسته انتظارات هواداران را برآورده کند اما این دلیل نمی‌شود که دایی را به این سرعت برکنار کرد.

حمید درخشان کارشناس فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در رابطه با وضعیت تیم پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس نتیجه‌ای را که باید نگرفته و نتوانسته انتظارات هواداران را برآورده کند.

باید به دایی سرمربی پرسپولیس وقت بدهند تا بتواند مشکلات را حل کند. پرسپولیس بازیکنان را در این فصل به خدمت گرفته اما جوان و کم‌تجربه‌اند. باید فرصت بدهند که ارنج تیم خوب شکل بگیرد.

درخشان در ادامه در رابطه وضعیت ماندن و یا رفتن کی روش گفت: امیدوارم بتوانند با کی روش به توافق برسند چون بهترین گزینه برای تیم ملی است.

در حال حاضر هر مربی خارجی دیگر بخواهد بالا سر تیم باشد نمی‌تواند شناخت کافی روی بازیکنان پیدا کند. اگر نتوانستند با کی روش به توافق برسند بهترین گزینه مربی داخلی است چون در این مقطع و چند ماه مانده به جام ملت‌های آسیا مربی داخلی می‌تواند بیشتر به تیم کمک کند. چون مربی ایرانی به شرایط فوتبال کشورمان واقف است بازیکنان را به خوبی می‌شناسد و با استخوان‌بندی تیم ملی آشناست.

انتهای پیام/

برچسب ها: دایی ، کی روش ، هواداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۱۷ شهريور ۱۳۹۳
دشمنان فوتبال واشخاصی که دوست ندارند خنده بر لب مردم ببینندو مدیران بی لیاقت فدراسیون فوتبال تبریک به خاطر فراری دادن کی روش
آخرین اخبار