دانشگاه پیام نور از سال ۶۷ تاسیس شد و با ۲۴ مرکز فعالیت خود را آغاز کرد، امروز بعد از ۲۵ سال تلاش بالغ بر ۵۰۰ مرکز در داخل کشور و نزدیک به یک میلیون نفر دانشجو در سراسر کشور دارد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، سید محمد رضا حسینی مشاور رئیس دانشگاه پیام نور در نشست مطبوعاتی که امروز به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد این دانشگاه تشکیل شده بود اظهار داشت: اکنون دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه کشور با شعار آموزش برای همه جا و همه وقت توانسته است یک چهارم دانشجویان سراسر کشور را به خود اختصاص دهد. 

وی گفت: مجموعه فعالیت این دانشگاه در خارج از کشور نیز به حدی مطلوب بوده است که بسیاری از نمایندگی‌های دانشگاه پیام نور در خارج از کشور در سطح تحصیلات تکمیلی و دکتری دانشجو می‌پذیرد و اکنون مبدل به بزرگ‌ترین دانشگاه جهان اسلام گشته است. 

وی با بیان اینکه دبیرخانه دانشگاه‌های جهان اسلام در پیام نور مستقر هستند خاطر نشان کرد: همایش ربع قرن فعالیت در این دانشگاه با هدف پاسداشت تلاش و توانایی اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه در دی ماه ۹۳ برگزار می‌شود و به علت ابعاد بین‌المللی آن، شخصیت‌های مهم کشوری و روسای برخی از دانشگاه‌های خارج از کشور نیز میهمان این همایش خواهند بود به گونه‌ای که از کشورهای ترکیه، چین، هندوستان، پاکستان و افغانستان در این همایش میهمانان خارجی حضور خواهند یافت و در حاشیه همایش نیز تفاهم نامه‌های علمی، آموزش و پژوهشی خواهیم داشت. 

وی یادآور شد: از جمله برنامه‌های این همایش معرفی ۲۵ قاری قرآن بر‌تر، رونمایی از تمبر ۲۵ سالگی دانشگاه پیام نور، معرفی ۲۵ پژوهشگر بر‌تر، ۲۵ دانشجوی مخترع، ۲۵ کتاب تالیفی بر‌تر و ۲۵ خیر یاری رسان در حوزه فرهنگ و آموزش تقدیر خواهد شد. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار