معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر تعداد 87 واحد تشکل‌های مردم نهاد و موسسات خیریه در آذربایجان غربی تحت نظر بهزیستی خدمات مطلوب ارائه می‌کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،محمود شیخ علیزاده امروز اظهار داشت: سازمان‌های مردم نهاد و موسسات خیریه، از نهادهایی هستند که همراه بهزیستی در راستای تامین منابع مالی و توانمندسازی افراد بی‌سرپرست فعالیت می‌کنند.

وی افزود: در حال حاضر تعداد 87 واحد تشکل‌های مردم نهاد و موسسات خیریه در آذربایجان غربی تحت نظر بهزیستی خدمات مطلوب ارائه می‌کنند.

معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: از این تعداد موسسه تحت پوشش بهزیستی در مجموع 50 موسسه در حوزه اجتماعی و توانمندسازی افراد و 38 موسسه در حوزه‌های پیشگیری و تشکل‌های مردم نهاد فعالیت می‌کنند.

علیزاده اظهار داشت: تمام این موسسات دارای مجوز فعالیت بوده و نیز برای هفت تشکل‌ فعال در حوزه معلولان به تازگی مجوز صادر شده است.

وی افزود: یکی از اصلی‌ترین مشکلات موجود که نیازمند توجه مسئولان و برنامه‌ریزی دقیق است، برای نبود مسکن و شغل افراد تحت پوشش است.

معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی تصریح کرد: از جمله اقداماتی که برای حل این مشکل می‌توان انجام داد این بوده که نظارت، بررسی نقاط قوت و ضعف و اطلاع‌رسانی صحیح صورت گرفته تا موجب اعتماد مردم شود.

علیزاده عنوان کرد: بر اساس نیازسنجی صورت گرفته از سوی بهزیستی، یکی از فعالیت‌های تخصصی بهزیستی موضوع پیشگیری بوده که برای ایجاد آن در مؤسسات مختلف مردمی آماده ارائه مجوز است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: ارومیه ، بهریستی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.