سجادی:پاداش قهرمانان براساس آئین نامه توزیع شد

معاون توسعه قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان گفت: آئین نامه نظام و تسهیلات پاداش قهرمانی یک روند هوشمند و عادلانه برای قدردانی از تلاش قهرمانان ایران است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛نصراله سجادی در مورد نحوه پاداش دادن به قهرمانان ایران در مسابقات مختلف گفت: هدف این آئین نامه ارج نهادن به تلاش ورزشکاران و کادر فنی بوده است به طوری که هم بوی تقدیر بدهد و هم تلاش جمعی را سپاسگذاری کند و البته برای جوانان برومند ایران هم ایجاد انگیزه کند. برای همین و به جهت حساسیتی که وجود دارد، ساز و کاری هوشمند و عادلانه طراحی شده است
 
معاون وزیر ورزش و جوانان درباره ساختار این نظام نامه و پاسخگو بودن آن افزود: این آئین نامه در 37 ماده و 73 تبصره و 25 جدول توسط کمیته تخصصی معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان تهیه شده و به تصویب وزیر هم رسیده و لازم الاجراست.
 
سجادی گفت: در این نظام نامه پاداش، تسهیلات مشمولین آئین نامه نظیر ورزشکار، کادر فنی، کادر پشتیبانی، سرپرست و داوران در آن تعریف و مشخص شده است و شرایط احراز پاداش و سطح بندی رشته ها در رده بندی های سنی مختلف کاملا روشن است و جای ابهامی برای کسی باقی نمی گذارد.
 
معاون امور قهرمانی درباره میزان پاداش قهرمانان در بازی های آسیایی و پاراآسیایی کره جنوبی گفت: تمامی این موارد به طور مشخص تعریف شده و جوایز و پاداش ها برای ورزشکاران ، مربیان و کادر اجرایی در رشته های انفرادی و تیمی و حتی رکورد شکنی قهرمانان تعیین شده است
 
 
سجادی در پایان با اشاره به تسهیلات این نظام نامه گفت: ادامه تحصیل در دانشگاه ها، خدمت سربازی، اشتغال به کار، دریافت زمین ، عضویت در صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان  از جمله موارد مهم پیش بینی شده در آئین نامه نظام تسهیلات پاداش قهرمانی است.

انتهای پیام/


برچسب ها: سجادی ، قهرمانی ، توزیع ، پاداش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار