در جلسه معارفه رئیس فدراسیون قایقرانی؛

حکم ریاست غلامرضا امینی ابلاغ شد

جلسه تودیع و معارفه رئیس فدراسیون قایقرانی با حضور نصراله سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان و معرفی غلامرضا امینی به عنوان رئیس فدراسیون برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، پس از انتخاب غلامرضا امینی به عنوان رئیس فدراسیون قایقرانی در مجمع 12 مردادماه، صبح امروز 1 شهریور ماه جلسه تودیع و معارفه رئیس فدراسیون برگزار شد.

 در این جلسه نصراله سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، احمد گواری مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزش و سرپرست سابق فدراسیون قایقرانی و توفیق کابلی مدیر مجموعه ورزشی آزادی حضور داشتند.

طی این جلسه غلامرضا امینی رسما با حکم وزیر ورزش و جوانان و به عنوان رئیس فدراسیون قایقرانی معرفی شد و از زحمات احمد گواری در دوران سرپرستی فدراسیون تقدیر به عمل آمد.
معاون وزیر ورزش و جوانان در این جلسه گفت: بالاخره فدراسیون قایقرانی سر و سامان گرفت و به صورت رسمی رئیس انتخاب شد. جا دارد که از زحمات گواری در دوران سرپرستی تشکر کنم. همه تلاش این بود که مشکلی برای تیم های اعزامی پیش نیاید که با زحمت همه دوستان کارها به خوبی پیش رفت.

 سجادی بیان کرد: معتقدم در کشور ما قایقرانی آن طور که باید در جهان توسعه نیافته و با توجه به المپیکی بودن و اینکه 3 فدراسیون جهانی جداگانه دارد از اهمیت بالایی برخوردار است و نقش زیادی در موفقیت کاروان ورزشی ایران در بازیهای آسیایی و المپیک دارد. در همین بازیهای آسیایی اینچئون از 36 رشته، 3 رشته قایقرانی است.

وی ادامه داد: در سالیان گذشته ثابت شده که استعدادهای خوبی در کشور داریم و اگر نظامند شود و توجه بیشتری به آن صورت بگیرد می توانیم پیشرفت خوبی در قایقرانی داشته باشیم.
معاون وزیر ورزش تصریح کرد: احداث پیست طی چند سال آینده مشکل است ولی باید از منابع طبیعی حداکثر استفاده را داشته باشیم.

سجادی با اشاره به تغییرات مدیریتی صورت گرفته در قایقرانی تاکید کرد: ترکیب فعلی یکی از ترکیب های متخصص و با تجربه است و قایقرانی باید از این فرصت نهایت بهره را ببرد. چهره های شناخته شده در قایقرانی گرد هم آمدند. خوشبختانه امینی سوابق درخشانی در قایقرانی دارد و امیدوارم موفق باشد.

وی اظهار داشت: ما قطعا برای آینده قایقرانی نیاز به برنامه ریزی طولانی مدت داریم چون از جمله رشته هایی است که موفقیت در آن زمان می برد ضمن اینکه مسابقات پیش رو نیز باید به نحو احسن مدیریت شود.

سجادی خاطرنشان کرد: ما هم در وزارت ورزش و جوانان از تیم جدید برای هدایت فدراسیون پشتیبانی خواهیم کرد و امیدواریم با همکاری و هماهنگی همه دوستان روزهای خوبی را در قایقرانی شاهد باشیم.

در پایان این جلسه حکم وزیر ورزش و جوانان در خصوص ریاست غلامرضا امینی بر فدراسیون قایقرانی توسط نصراله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش ابلاغ شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار