دنیای امروز ما پر شده از محصولات و یا بهتر بگیم گجت های قد و نیم قد که هر کدام به نوعی برای برطرف کردن دردسرهای ما نقش مهمی را بازی می کنند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ از تمام شدن شارژ دستگاه های همراه مان گرفته تا کمبود جا برای ذخیره اطلاعات و سرعت انتقال آن، برای هر موضوعی یک راه حل وجود دارد. امروز قصد داریم تا ۴ محصول کوچک ولی پر کاربرد را به شما معرفی کنیم.

تا به حال برای شما پیش آمده که شارژ تلفن یا تبلت تان در راه سفر تمام شود و هیچ راهی برای شارژ آن نداشته باشید؟ در هنگام رانندگی در جاده چه گزینه ای برای شارژ کردن وسیله مورد نظر دارید؟

حتما به شارژر فندکی فکر کردید!.

 بله مدتی است که شارژهای فندکی در هنگام سفرهای کوتاه یا بلند، داخل ماشین به کمک ما می آیند. این وسیله ها معمولا برای یک مدل دستگاه خاص دردسترس بودند و اخیرا با روی کار آمدن تلفن های هوشمند شارژرهای فندکی نیز تغییر کردند.

۵۳۳۳a81c460121395894300c320_2-_low

یکی از این شارژرها C320 کمپانی Apacer است که هم شکل ظاهری زیبایی دارد و هم جمع و جور که در هنگام استفاده فضایی را اشغال نمی کند. شما با اتصال این شارژر به فندک یک LED آبی دور آن روشن خواهد شد که نشان از عملکرد آن دارد. این رنگ آبی و طراحی استیل دور شارژر زیبایی خاصی را به همراه دارد. اما از همه این ها مهمتر این که شما بر روی این شارژر ۲ محل ورودی USB می بینید که نشان دهنده شارژ همزمان ۲ دستگاه است.

url

 

اپیسر سه مدار محافظ در برابر اتصال کوتاه، شارژ بیش‌ازحد و انتقال جریان بیش‌ازحد مجاز را نیز برای این محصول در نظر گرفته تا در زمان اتصال دستگاه‌های دیجیتالی از آنها بیشتر محافظت کند. شما هر دستگاهی که داشته باشید می توانید به وسیله کابل خودش به این شارژ متصل کنید تا عمل شارژ انجام شود.

اما دومین بند انگشتی همه کاره Connect 203 از کمپانی PQI است. حتما تا به حال با فلش های OTG و وظیفه شان آشنا شدید و می دانید چطور عمل می کنند.

معمولا این نوع ابزارها زمانی به کار می آیند که یا تلفن و تبلت ما فضای کافی برای جای دادن اطلاعات نداشته باشد و یا بخواهیم انتقال را بدون استفاده از کابل بین موبایل و نوت بوک مان با سرعت بالا انجام دهیم.

url

اما Connect 203 با مدل هایی که تا کنون دیده اید کمی تفاوت دارد. چرا که این حافظه‌های فلش موبایلی قابلیت سوار شدن حافظه Micro SD را نیز دارد. برای این مدل در محل ورودی USB 2.0 یک درگاه دیگر نیز برای Micro SD تعبیه شده که مشکل آن دسته از تلفن های هوشمندی که از کارت حافظه پشتیبانی نمیکنند را حل می کند.

url2

سومین محصولی که قرار است آن را معرفی کنیم AH175 نام دارد که محصولی از کمپانی Apacer است. طراحی این فلش در نگاه اول فرم کلاه های گرد لبه دار را برای شما یادآور خواهد شد.

۰۲

این فلش از دو رابط USB 2.0 و microUSB بهره برده است که microUSB آن در زیر درپوش قرار گرفته است. AH175 حداکثر می تواند تا ۳۲ گیگابایت محتوا را در خود جای دهد و با سرعت بالا بین موبایل و نوت بوک شما اطلاعات را انتقال دهد.

۰۱

کیفیت بد سیگنال یا دزدی اطلاعات در زمان انتقال روی شبکه بی‌سیم توسط AH175 وجود ندارد و حتی سرعت نیز افزایش میابد.

واما نوبت می رسد به OTG فوتبالیست که در زمان جام جهانی معرفی شد. این محصول AH174 نام دارد و یکی از ساخته های کمپانی Apacer است. بدنه AH174 از سیلیکا ژل و مطابق با استاندارد‌های زیست‌ محیطی ساخته شده و بسیار شیک و بادوام است.

۰۷

تمامی دستگاه‌های اندرویدی که از OTG پشتیبانی میکنند این فلش را پذیرا خواهند بود. این حافظه فلش فوتبالی تا ۳۲ گیگابایت ظرفیت دارد و بدون هیچ‌ نرم‌افزار خاصی، ظرفیت حافظه ذخیره‌سازی دستگاه را افزایش می‌دهد.

این مدل به صورت جداگانه دارای یک مبدل USB 2.0 می باشد که به کمک آن می‌توان این حافظه فلش را به لپ تاپ متصل کرده و به سرعت اطلاعات مورد نیاز را مبادله کرد.

گزارش از: حسین عالیان
برچسب ها: دریچه ، شارژ ، فلش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار