مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: نیاز ناوگان حمل و نقل به سرمایه‌گذاری و نوسازی، سود میوه و سبزیجات حداکثر 35 درصد است ، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور از نمایشگاه بین المللی مشهد بازدید کرد و... است

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

پلمپ و جمع‌آوری 11 شهربازی در استان تهران / 736 وسیله شهربازی هنوز تاییدیه نگرفته‌اند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/6/16/2572306_796.jpg

مدیر کل سازمان استاندارد تهران گفت: از مجموع 63 شهربازی استان تهران، 11 شهربازی ( 7 شهربازی جمع آوری و 4 شهربازی پلمپ ) به دلیل عدم انطباق با استانداردهای ملی پلمپ و جمع‌آوری شده‌اند.

نیاز ناوگان حمل و نقل به سرمایه‌گذاری و نوسازی

 شافعی با اشاره به لزوم نوسازی ناوگان حمل و نقل در کشور گفت: نیازمند سرمایه‌گذاری در صنعت حمل و نقل هستیم تا بتوانیم استانداردهای معمول را در این بخش داشته باشیم.

سکه امامی 941 هزار تومان / دلار 3155 تومان / طلای 18 عیار 96 هزار تومان
 بازار سکه امروز با نوسانی محدود، قدری از ارزش سک‌های طلایی را کاست که البته سکه 1 گرمی از این روند تبعیت نکرد.

دستیابی به دو هدف مهم دولت / مهار تورم و زمینه بهبود شرایط تولید محقق شد
وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت: مهار تورم و ایجاد زمینه برای بهبود شرایط تولید از جمله اهدافی بود که طی یک سال اخیر به آن دست یافتیم.

کم‌آبی تهران، اصفهان و کرمان به پاییز هم رسید
 محمودی گفت: سه شهر تهران، اصفهان و کرمان با توجه به پیش‌بینی‌هایی که صورت گرفته،در پاییز باید به طور ویژه مراقب کم‌آبی‌شان باشند.

نیاز ناوگان حمل و نقل به سرمایه‌گذاری و نوسازی
 شافعی با اشاره به لزوم نوسازی ناوگان حمل و نقل در کشور گفت: نیازمند سرمایه‌گذاری در صنعت حمل و نقل هستیم تا بتوانیم استانداردهای معمول را در این بخش داشته باشیم.

محدودیت تردد در محور يزد ـ ميبد/ محور ايلام ـ صالح آباد امروز مسدود است
 محور يزد ـ ميبد، واقع در استان يزد، مورخ 5 مرداد لغايت 5 مهر، از ساعت 7:30 الي 19، بدليل اجرای عمليات احداث دور برگردان در محدوده تقاطع دو راهی طبس، تردد همزمان با اجرای عمليات، با محدوديت و رعايت احتياط انجام می‌شود.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور از نمایشگاه بین المللی مشهد بازدید کرد
معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور از نمایشگاه بین المللی مشهد بازدید و در جریان طرح توسعه این نمایشگاه قرار گرفت.

سود میوه و سبزیجات حداکثر 35 درصد است
 اتحادیه صنف فروشندگان میوه و سبزی تهران با صدور اطلاعیه‌ای دستوالعمل سازمان تعیزرات حکومتی را در رابطه با نحوه خرید و فروش در این صنف را اعلام کرد.

ارزش سهام عدالت ۳ میلیون تومان شد/ شهروندان سهام عدالت خود را وکالتی نفروشند

 مدیر عامل اتحادیه کشوری تعاونی های سهام عدالت با بیان اینکه ارزش سهام عدالت برای هر فرد ۳ میلیون تومان است ، گفت : از سهامداران عزیز می خواهیم حتما در نگهداری ان دقت کنند و به راحتی از دست ندهند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار