چاپ نخست کتاب داستان " اتل متل دو قصّه" نوشته محمدرضا شمس از سوی انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شده است.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش، کتاب حاضر دو قصه زیبا از دنیای حیوانات را برای کودکان بیان می کند. داستان اول " بهار در نقاشی های سارا کوچولو" نام دارد. در این داستان سارا کوچولو با مداد رنگی های خود یک حلزون با آسمانی ابری و پر از برف نقاشی می کند اما حلزون قصه در خانه خود که یک صدف راه راه کوچک و قشنگ بود به خواب رفته و با سارا کوچولو بازی نمی کند تا اینکه سارا کوچولو برای بیدار کردن حلزون از خواب تصمیم می گیرد نقاشی خود را تغییر دهد.

و اما قصه دوم که "خانه کرم کوچولو" نا دارد. زندگی یک کرم کوچولو و قشنگ را به تصویر می کشد. کرم کوچولو با آمدن فصل پاییز و سرد شدن هوا تصمیم می گیرد که خانه ای زیبا و گرم برای خود بسازد برای همین شروع به بافتن تار می کند و از خوشحالی بلند بلند شعر و آواز می خواند. کرم کوچولو که در خانه گرم خود به خواب عمیقی فرو رفته است، خواب های بسیار قشنگی می بیند و برای رسیدن بهار لحظه شماری می کند . بهار از راه می رسد و کرم وقتی از خانه خود خارج می شود متوجه یک اتفاق خیلی عجیب می شود...

نویسنده این کتاب با نثری روان و ساده سعی دارد نوع زندگی حیوانات را برای کودکان نشان دهد و بخشی از ویژگی های این حیوانات را بیان کند. کتاب " اتل متل دو قصّه" همچنین با تصویرگری بسیار زیبایی که در هر صفحه خود دارد به راحتی می تواند کودکان را با خود همراه سازد به گونه ای که خود تصویر نیز بیانگر کلیت داستان می‌باشد.

چاپ نخست کتاب "اتل متل دو قصه" در شمارگان یک هزار و پانصد  نسخه و تمام گلاسه با قیمت 25000 ریال در اختیار کودکان قرار گرفته است.

علاقمندان برای تهیه کتاب ها به صورت تک جلدی و کلی به فروشگاه مطهری سروش به نشانی خیابان مطهری، نرسیده به خیابان مفتح، جنب ساختمان سروش، تلفن ۸۸۳۱۰۶۱۰-۰۲۱ و یا به فروشگاه مرکزی سروش (ترنجستان سروش) به نشانی خیابان انقلاب، بعد از تقاطع ابوریحان، بین خیابان وصال و فلسطین، فروشگاه ترنجستان سروش، تلفن ۶۶۴۹۳۶۲۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

همچنین مرکز پخش پکتا ( نماینده انحصاری پخش آثار انتشارات سروش) به نشانی: خیابان انقلاب، بعد از تقاطع ابوریحان، بین خیابان وصال و فلسطین، جنب فروشگاه ترنجستان سروش، تلفن ۶۶۹۷۳۲۰۳ (۲۰ خط) آماده عرضه کلی و جزئی این کتاب به علاقمندان است.

فروش اینترنتی کتاب نیز از طریق سایت انتشارات سروش به نشانی: http://soroushpublishingco.ir  امکان پذیر است.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار