برنامه «راه آرامش» در قسمتهای پایانی سری دوم خود با موضوع زینت و آرایش بانوان از شنبه 15 شهریور به مدت 5 روز به روی آنتن شبكه دو می‌رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی شبكه دو، محمد رفعتی گفت: برنامه «راه آرامش» در قسمتهای پایانی سری دوم خود با موضوع زینت و آرایش بانوان از شنبه 15 شهریور به مدت 5 روز به روی آنتن شبكه دو می‌رود.

در آخرین قسمتهای سری دوم این برنامه، خانم دكتر معین الاسلام (كارشناس مذهبی و استاد حوزه و دانشگاه) میزبان این برنامه هستند تا درخصوص زینت و آرایش روز بانوان مطالبی را برای مخاطبان بازگو كنند. 

وی خاطرنشان كرد: در این برنامه با موضوعاتی همچون «پوشش همسران در برابر یكدیگر»، «نقش والدین در قبال پوشش فرزندان»، «بررسی تأثیر نوع پوشش در كاهش و افزایش آسیبهای اجتماعی»، «كلیات زینت و آرایش»، «آرایشهای روز» و ... مهمان خانه مخاطبان خواهد بود.

تهیه كننده این برنامه ابراز كرد: از شنبه 22 شهریور، سری جدید این برنامه با تغییراتی در ساختار و دكور برنامه به روی آنتن شبكه دو خواهد رفت.

«راه آرامش» كاری از گروه معارف شبكه دو سیماست كه اجرای این هفته برنامه را الهه پیامی به عهده دارد. این برنامه از شنبه تا چهارشنبه ساعت 12 به مدت 30 دقیقه به روی آنتن شبكه دو می‌رود.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار