کارشناس فوتبال کشورمان با اشاره به بازی دیروز پرسپولیس مقابل تراکتورسازی تبریز با توجه به نتایج پرسپولیس، این تیم را جزو مدعیان قهرمانی نمی‌داند.

امیر حاج‌رضایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پرسپولیس دیروز بازی خوبی به نمایش گذاشت و بازیکنان این تیم موقعیت‌های زیادی خراب کردند. این تیم در بازی روز گذشته گرفتار اتفاقات فوتبال شد و حتی بهترین مربیان جهان هم نمی‌توانند جلوی اتفاقات فوتبال را بگیرند و تیم تراکتورسازی توانست با حرفه‌ای گری با دست پر از تهران به تبریز برگردد.

کارشناس فوتبال کشورمان تصریح کرد: در جواب این سوال که راه خارج شدن پرسپولیس از این بحران چیست؟ گفت: بنظر من پرسپولیس باید در نیم فصل حتما تیم خود را تقویت کند و چند بازیکن خوب به جمع بازیکنان خود اضافه کند.

وی در ادامه افزود: با هر گونه تغییر در رأس کادر فنی پرسپولیس مخالفم و کادر فنی حال حاضر پرسپولیس را مناسب می‌دانم.

حاج رضایی درباره مدعیان اصلی قهرمانی نیز گفت: فعلا زود است در مورد قهرمانی صحبت کنیم همه دیدید در ابتدا سپاهان در ابتدا شروع مناسبی داشت و همه این تیم را شانس اول قهرمانی می‌دانستند اما با گذشت چند هفته همه نظرات تغییر کرد همه اینها نشان می‌دهد قضاوت در مورد قهرمان زود است اما با توجه به نتایج خوب استقلال می‌توان این تیم را به همراه سپاهان، فولاد و تراکتورسازی را مدعیان اصلی قهرمانی دانست.
نکته جالب توجه این است که حاج رضایی پرسپولیس را با شرایط کنونی جزء مدعیان قهرمانی ندانست.

کارشناس فوتبال کشورمان در پایان افزود: بازی فوتبال بازی اشتباهات است و هر تیمی که کمتر اشتباه کند و به نحوی از اشتباهات حریف استفاده کند قطعا موفق خواهد شد و لازمه تیم فوتبال پرسپولیس کاهش اشتباهات و استفاده حداکثر از موقعیت‌ها است.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار