قائم مقام شهردار منطقه 20 از شروع عملیات اجرایی احداث زائرسرای حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در ضلع جنوب این حرم شریف و بهره برداری آن در سه ماه آینده خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، اصغر عطائی با بیان اینکه بعد مذهبی منطقه 20 به علت وجود حرم مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و امامزادگان همیشه برای مدیریت شهری این منطقه مورد توجه بوده است گفت: فضایی 3 هکتاری در مجاورت این حرم شریف برای احداث زائرسرا  جانمایی شده است و فاز اول آن با ظرفیت 100 خانوار تا سه ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید. 

عطائی با اشاره به اینکه به منظور تامین امنیت عمومی و رفاه حال زائران و مسافران شهرری، ساماندهی آنها در دستور کار مدیریت شهری منطقه 20 قرار گرفته است افزود: برای احداث این زائرسرا از  سازه های پیش ساخته که مقاوم به حریق هستند استفاده خواهد شد و تمامی امکانات رفاهی و عمومی نظیر سرویس بهداشتی، محل شستشوی البسه و ظروف و...در این فضا پیش بینی شده است.

وی بااشاره به اینکه زائرسرا برای زائران و مسافران کاملا رایگان است اظهار داشت: نزدیکی به حرم و مراکز خرید، سهولت دسترسی به شبکه بزرگراهی امام علی(ع)، شهید آوینی و شهید کریمی و بوستان عطر یاس که در مجاورت این فضای اسکان قرار گرفته و عملیات عمرانی آن در دست اجراست، از دلایل انتخاب این محل است.

قائم مقام شهردار منطقه 20 رونق اقتصادی و آشنایی با ظرفیت های سرمایه گذاری شهرری را از مهمترین پیامدهای احداث زائرسرا برشمرد و گفت: جذب سرمایه گذار برای احداث هتل، هتل آپارتمان و زائرسرا از دغدغه های همیشگی مدیریت شهری منطقه 20 بوده است که با اجرای طرح زودبازده و سریع اجرا احداث این زائرسرا، نقش تاثیرگذاری برای جلب مشارکت بخش خصوصی خواهد داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: زائر سرا ، احداث ، حرم مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار