نائب رئیس قایقرانی کسب تعداد مدال‌ها را از دوره‌ی قبل بیشتر بیش‌بینی کرد.

ناصر طالبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: فدراسیون قایقرانی به مدت هفت ماه با سرپرستی گواری اداره شد و اگر چه ایشان زحماتی در این فدراسیون کشیدند ولی فدراسیون نتوانست تمام برنامه های خود را به طور کامل به انجام برساند و بسیاری از اعزام ها به مسابقات و برگزاری اردوها لغو شد تا جایی که تیم ملی جوانان برای مسابقات قهرمانی در کانادا اعزام نشد.
 
 نائب رئیس فدراسیون اظهار داشت: حدود پنج ماه است که فدراسیون قایقرانی به ثبات رسیده و هیئت رئیسه و تمام اعضا مشخص شدند و ظایف هر کس معلوم است تا بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم.
 
 وی ضمن حمایت از سرمربی تیم ملی آبهای آرام و بچه‌های تیم ملی گفت: تیم ملی با مشکلات زیادی روبرو بوده ولی من مطمئن هستم که این تیم نتایج خوبی را کسب خواهد کرد اگر چه حریفان بسیار قوی از کشور ازبکستان و هندوستان مدال‌های طلای ما را در رشته‌های کایاک و روئینگ‌ تهدید می‌کنند از کسب مدال نقره اطمینان داریم.
 
 طالبی در پاسخ به این سوال که اعضای تیم ملی  کانو به دلیل دوپینگ چرا دوباره حضور دارد گفت: شاهو‌ ناصری محرومیت دو ساله خود را به پایان رسانده و به تازگی در مسابقات بین‌المللی شرکت کرده و نتایج خوبی را بدست آورده و یکی از امید‌های کسب مدال برای کاروان جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.
 
وی در پایان از اصحاب رسانه خواست تا به کمک کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران بیایند و فضا را برای ورزشکاران آرام و مهیا نمایند تا بهترین عملکرد را در این دوره شاهد باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: کاستی ، تیم ، حمایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار