یک روزنامه عربی نوشت 800 هزار نفر از ساکنان سرزمین های اشغالی فلسطین، این سرزمین ها را به علل اقتصادی و امنیتی ترک کردنده‌اند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ روزنامه القدس العربی نوشت 800 هزار نفر از ساکنان سرزمین های اشغالی فلسطین، این سرزمین ها را ترک کردند.

این روزنامه چاپ لندن در پایگاه اینترنتی خود در گزارشی به قلم "ودیع عواوده" از ناصره نوشت: اخیرا میزان مهاجرت جوانان در اسرائیل به علل اقتصادی و امنیتی افزایش یافته است. 

کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از منابع دولتی اعلام کرد حدود 800 هزار شهروند اسرائیلی که بیشترشان جوان و لائیک هستند، اسرائیل را ترک و برای همیشه به چند کشور جهان مهاجرت کردند. 

برلین، در بین این مهاجران بیشترین طرفدار را دارد.

وایدمن (نویسنده آمریکایی) به پایگاه والا می گوید بسیاری از جوانان اسرائیلی که سال2011 برای مطرح کردن درخواست پایین آوردن هزینه های زندگی و انجام پاره ای اصلاحات اقتصادی-اجتماعی به خیابان ها آمده بودند، به ناامیدی رسیده اند. 

شایان ذکر است یک پایگاه عبری زبان با عنوان" اسرائیل را ترک کن"  وجود دارد که بهترین راهنما برای مهاجران اسرائیلی و همکاری فیمابین آنان محسوب می شود. 

با خواندن مطالب درج شده در این سایت می توان دریافت که برخی از این افراد به خاطر فرار از تعهدات مذهبی، بالا بودن هزینه های زندگی و تنش های امنیتی سرزمین های اشغالی فلسطین را ترک کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار