اولین دوره مسابقات قهرمانی اتومبیلرانی ریس کشوردر چهار کلاس در پیست آزادی برگزار شد و مهدی جابری قهرمان موتور کشور در دو کلاس نائب قهرمان شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران : اولین دوره قهرمانی رالی کشور در سال 93 بعد از 5 ماه تاخیر در پیست ورزشگاه آزادی برگزار شد تا بعد از تایم گیری و رقابت در کلاس های  مختلف در مجموع 6 دوره قهرمانی با محاسبه امتیازات به دست آمده نفر اول قهرمانی ریس کشور معرفی شود

در این دوره از مسابقات شرکت کنندگان از استان های خراسان رضوی ، تهران ، البرز ، خوزستان ، اصفهان  حضور داشتند و در 4 کلاس پراید استاندارد ، 206 استاندارد ، 1400 GT ، 1600GT  شرکت کردند که در کلاس پراید استاندارد 13 راننده در 15 دور باهم به رقابت پرداختند و حضور دو راننده خانم ازاستان های  همدان و  اصفهان از نکات قابل تحمل در این کلاس بود.

در پایان این کلاس نفرات برتر مشخص شدند ولی به دلیل اعتراض تعدادی از رانندگان درباره موتور برخی خودروهای شرکت کننده اعلام نتایج به بعد از زمان بررسی کمیته داوری موکول شد.
 
در کلاس 206 استاندارد 13 خودرو حضور داشتند که در 15 دور به  رقابت پرداختند این کلاس به دلیل رقابت حساس و بسیار نزدیکی که بین شرکت کنندگان وجود داشت از هیجان زیادی برخوردار بود به طوری که در 6 دور ابتدایی آغاز مسابقه امیر ضیایی با خودرو شماره 56 پیشتاز بود و در شروع دور هفتم در یک سبقت بسیار زیبا و غیر منتظره شروین یگانه  با خودرو شماره 12 خود  که جزو نفرات آخر صف استارت بود موفق شد به پیشتازی این قهرمان ارزنده پایان دهد و تا پایان مسابقه جایگاه خود را حفظ کند.
 
در پایان نفرات برتر این کلاس اعلام شدند که شروین یگانه قهرمان اولین دوره مسابقات قهرمانی 206 استاندارد کشور شد و اردلان غزنوی و مهیار ظهیری به ترتیب بر سکوی دوم و سوم ایستادند.

در ادامه رقابت ها بعد از اجرای حرکات نمایشی توسط قهرمانان موتورسواری کشور با حضور 8 شرکت کننده کلاس 1400GT  نیز برگزار شد که سیامک موسوی بر سکوی اول ایستاد و مهدی جابری  و مجتبی مولوی نیز به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

در 1600GT  نیز که بعد از رقابت نمایشی موتور ریس برگزار شدپس از  10 دور رقابت نفرات برتر این کلاس معرفی شدند که به مانند کلاس قبلی سیامک موسوی و مهدی جابری در سکوهای اول و دوم ایستادند و محمدرضا حسین زاده مقام سوم را کسب کرد.

از نکات قابل توجه رقابت های جی تی حضور مهدی جابری قهرمان موتورسواری کشور بود که توانست دو رتبه دومی را نیز کسب کند

همچنین اولین دوره از مسابقات ریس قهرمانی کشور فدراسیون اتومبیلرانی و موتور سواری  مهمانان ویژه ای از اعضای هیت رییسه و مسئولین فدراسیون و تعدادی از پیشکسوتان  رشته ورزشی موتور سواری و اتومبیلرانی را نیز پذیرا بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار