خالوقیان گفت: نمایشگاه از بار کیفی بالایی برخوردار بوده و برای حضور فعالتر این نمایشگاه در رشته اتومیبلرانی و موتورسواری و گامی برای حضور فعالتر این باشگاه در رشته‌ها برگزار می‌شود.

خالوقیان، رییس هیات مدیره باشگاه آرارات در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص سابقه فعالیت باشگا آرارات افزود: این باشگاه سابقه طولانی در زمینه‌های فرهنگی و ورزشی دارد و در حال حاضر در حدود 9 رشته ورزشی از جمله فوتبال، بسکتبال،‌ والیبال، بوکس، تکواندو و اسکی و ... فعالیت می‌کند و در رشته اتومیبلراین همواره قهرمانانی از جامعه ارامنه حضور داشته و فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: باشگاه آرارات همچنین در زمینه فرهنگی نیز در گروه‌های موسیقی، تئاتر، نقاشی و ... فعالیت چشم‌گیری را داشته است به صورتی که در جشنواره فرهنگی هنری دهه فجر گروه کر توانست مقام سوم کشور را کسب کند.

رییس هیات مدیره باشگاه آرارات درباره برگزاری نمایشگاه خودروهای کلاسیک در ورزشگاه آرارات عنوان کرد: گروه ورزشی باشگاه با دوستانی که در فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری داشتند رایزنی‌های را انجام دادند و بنده حقیقتا فکر نمی‌کردم این اتفاق بیافتد ولی با همکاری دو جانبه فدراسیون و تیم ورزشی ما اتفاقات خوبی رخ داد تا ورزشگاه آرارات میزبان نوزدهمین نمایشگاه خودروهای کلاسیک که مصادف است با هفتادمین سالگرد تاسیس این باشگاه باشد.

خالوقیان در ادامه اظهار داشت: نمایشگاه بار کیفی بالایی داشت خودروهایی خاصی در آن حضور داشتند و امیدوارم که این همکاری گاهی برای حضور فعالتر باشگاه آرارات در زمینه اتومبیلرانی موتورسواری باشد.

وی تصریح کرد: در سه روز اجرایی این نمایشگاه متاسفم که برنامه خاصی نداریم و تنها از میهمانان ویژه‌ای چون گودرزی وزیر ورزش جوانان، حجت ‌الاسلام یونسی معاون رییس جمهور و مهرعلی رییس فدراسیون اتومیبلرانی و موتورسواری دعوت کردیم تا از نمایشگاه خودرو و موتورهای کلاسیک بازدید کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: رشته ، آرارات ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار