ملی‌پوش تیراندازی کشورمان گفت: به دلیل اینکه سرباز هستم برای خروجم از کشور با مشکل روبه‌رو شدم که اگر حل نشود احتمال اینکه به اسپانیا نروم زیاد است.

پوریا نوروزیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌ بیان کرد: برای مسابقات قهرمانی جهان اسپانیا از لحاظ روحی و جسمی کاملا آماده هستم اما به دلیل اینکه سربازم مشکل خروج از کشور داریم و احتمال اینکه به این مسابقات اعزام شوم وجود دارد.

وی در رابطه با مسابقات آسیایی اینچئون عنوان کرد: در مسابقات مختلف و جهانی شرکت کردم و رنکینگ سه آسیا را دارم اما امسال اولین حضورم در بازی‌های آسیایی را تجربه می‌کنم و با توجه به شرکت در مسابقات مختلف تجربه و انگیزه زیادی برای این مسابقات دارم.

وی ادامه داد: از لحاظ وضعیت انفرادی خودم شرایط مناسبی دارم و تمام تلاش خودم را برای بدست آوردن رنکینگ خوب می‌کنم. اما از لحاظ تیمی هم برای مسابقات جهانی و هم آسیایی خیلی به کسب یک جایگاه و امتیاز خوب امیدوارم هستیم.

ملی‌پوش تفنگ بادی کشورمان اظهار کرد: با بیشتر حریفان خود در مسابقات مختلف به رقابت پرداختیم و با رکوردها و سطح آنها آشناییت داریم و این طور نیست که ندانیم با چه کسانی در چه سطحی قرار است به رقابت بپردازیم.

وی در رابطه با عملکرد مربی تیم ملی تفنگ گفت: لازلو هیچ کم و کاستی برای ما نگذاشته است و یکی از بهترین مربیان جهان است و در این مدت در تمرینات هیچ کم و کاستی برای ما نگذاشت و وجود وی در تیم ملی تفنگ یک نعمت است.

نوروزیان در رابطه با مشکل همیشگی فشنگ اظهار کرد: من تیرانداز بخش تفنگ بادی هستم و در آنجا مشکلی از لحاظ فشنگ نداریم اما تیراندازان در بخش‌‌های دیگر همیشه با مشکل فشنگ مواجه بودند و هستند و هم هزاران بار در رسانه‌های مختلف اعلام کردیم که تیراندازان با مشکل مهمات روبه‌رو هستند و آنقدر گفتیم که دیگر خجالت می‌کشیم در رابطه با این موضوع صحبت کنیم.

وی ادامه داد: واقعا نمی‌دانم چرا مسئولان رسیدگی نمی‌کنند چون الان زمان تمرینات تیراندازی است کمتر از 20 روز به مسابقات آسیایی زمان داریم و اگر الان نتوانیم تمرینات خوب داشته باشیم پس چه زمانی قرار است از فشنگ استفاده کنیم.

وی در پایان به کمبود بودجه اشاره کرد و گفت: به دلیل مشکلات مالی که همیشه وجود داشته است و دارد تیم جوانان در بخش آقایان به اسپانیا اعزام نمی‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار