نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: تملک خانه جودو در اختیار تربیت بدنی است و اگر باشگاه به دلایل حقوقی پلمپ‌ شده به فدراسیون جودو ارتباطی ندارد.

آرش میر اسماعیلی نایب رئیس فدراسیون جودو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بستن خانه جودو شهر ری هیچ ارتباطی به بنده و فدراسیون ندارد چون تملک آن در اختیار تربیت بدنی است و به فدراسیون هیچ ارتباطی ندارد.
 
نایب رئیس فدراسیون جودو در ادامه اذعان داشت: بنده و مسئولین فدراسیون هیچ رایزنی برای بستن و پلمپ باشگاه نکرده و فقط رای کمیته انضباطی برای محرومیت از مربیگری برای اداره کل استان تهران ارسال شده نه پلمپ باشگاه.
 
وی همچنین اظهار داشت: بنده هیچ ارتباطی با ایشان ندارم شهر ری تحت اختیار ایشان است اگر ایشان دلسوز جودو هستند می‌توانند باشگاه را باز کنند و اگر هم طبق اظهارات خود ایشان قضیه حقوقی است و بازرسی کل کشور به آن ورود کرده و کار به دادگاه کشیده و پلمپ نمی‌تواند باز شود چه ربطی به فدراسیون دارد.
 
میر اسماعیلی افزود: رئیس سازمان ورزش و جوانان شهر ری باید خود را مسئول بداند و پلمپ باشگاه به ایشان و تربیت بدنی شهر ری مرتبط می شود و تنها نامه ای که از فدراسیون ارسال شده نامه کمیته انضباطی برای محرومیت از مربیگری آن هم برای اداره کل استان تهران بوده.
 
میر اسماعیلی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا این مشکل حل خواهد شد یا نه افزود: بنده در زمان ریاست آقای رسته (رئیس پیشین تربیت بدنی شهر ری) شخصا حضور پیدا کردم و مشکل باشگاه را حل کردم و باشگاه باز شد و لی این بار اگر مشکل حقوقی است و بازرس پیگیر است به فدراسیون ارتباطی ندارد.
 
وی در خصوص مورد انضباطی گفت: در خصوص مورد انضباطی ایشان و کمیته انضباطی می تواند تصمیم گیری کند و فقط به این کمیته مربوط می شود و هیچ کس نمی تواند در این مورد اظهار نظر کند.
 
نایب رئیس کمیته فدراسیون جودو در پایان خاطر نشان کرد: جودو شهر ری همیشه یکی از قطب های جودو بوده و فدراسیون همیشه حامی جودو شهر ری بوده است چون همیشه شهر ری در تیم ملی نماینده داشته است و آقای محمد جمالی نیز در ترکیب تیم ملی برای بازی های آسیایی حضور دارد و به اینچئون اعزام می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون ، تیم ، نایب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار