پوستر نوزدهمین جشنواره تئاتر استان تهران روز چهارشنبه 12 شهریور ماه با حضور معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران رونمایی شد.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، در مراسم رونمایی از پوستر نوزدهمین جشنواره تئاتر استان تهران که جمعی از هنرمندان حضور داشتند، "محمدحسین اسماعیلی" معاون هنری و سینمایی اداره کل یادشده در سخنانی، جشنواره تئاتر استان تهران را یک حرکت منسجم و رو به جلو در جریان تئاتری کشور دانست و افزود: رویکرد اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، تمرکز زدایی فعالیت های هنری در استان است و تقویت شهرستان ها در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: از حدود 60 اثر نمایشی متعلق به هنرمندان شهرستان های استان بازبینی به عمل آمد و در نهایت 9 نمایش به بخش مسابقه راه یافت.

در ادامه مهدی ابوالحسنی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری نیز گفت: برگزاری جشنواره تئاتر استان تهران، فرصت مغتنمی برای حوزه فرهنگ و هنر شهرستان ری است که هنرمندان باید از این امکان ایجاد شده نهایت بهره برداری را انجام دهند.

وی ارتقای سطح هنری فعالان حوزه تئاتر و آشنایی هنرمندان با سطح فعالیت گروه های هنری شهرستان ها را از مزایای این جشنواره دانست.

نوزدهمین جشنواره تئاتر استان تهران در راستای ارتقاء، اعتلا، تشویق و ترویج اجرای عمومی آثار نمایشی و مستمر در سطح استان به ویژه شهرستان های تابعه، از 18 تا 21 شهریور ماه به میزبانی شهرستان ری و به همت معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن نمایش شهرستان ری برگزار می شود.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.