فرماندار شهرستان خاش گفت: دکتر رضا کرد رییس بیمارستان امام خمینی ره این شهرستان به عنوان مدیر موفق کشوری برگزیده شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خرنگارن زاهدان.، محمداکبر چاکرزهی در جریان بازدید از بخشهای مختلف بیمارستان امام خمینی ره خاش افزود: اجرای موفقیت آمیز طرح تحول نظام سلامت در بیمارستان در کنار اجرای طرحهای توسعه ای و تجهیز و بهسازی بیمارستان و ارائه الگوهای موفق خدمت رسانی و تکریم ارباب رجوع از عوامل انتخاب این مسوول به عنوان مدیر نمونه کشوری بوده است.

وی بیان کرد: پیگیری برای افزایش یکصد تخت جدید برای بیمارستان 156 تخت خوابی خاش، در کنار ساخت پانسیونهای جدید و افزایش پانسیونها به بیش از 16 واحد، اجرای طرحهای زیباسازی و توسعه فضاهای سبز و اقامتی و خدماتی و فرهنگی و نیز ساخت نمازخانه های جدید و مکانهای استراحت برای همراهان بیمار از برنامه های این شهرستان است.

وی ادامه داد: افزون بر 27 میلیارد ریال برای توسعه و تجهیز بیمارستان و بهبود خدمات در حوزه بهداشت و درمان خاش امسال تخصیص داده شده که این اعتبار به رفع بخش زیادی از مشکلات این حوزه کمک می کند.

حمیدرضا پشنگ نماینده مردم شهرستان خاش گفت: اقدامات وزارت بهداشت در اجرای طرحهای حوزه بهداشت و درمان کشور و نیز تاحدودی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته قابل تقدیر است./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.