زیرساخت این شبکه در حال فراهم شدن است و هدف از راه اندازی آن دسترسی آسان مردم و نیکوکاران برای ارائه کمک های مردم از طریق شبکه های نیکوکاری به محرومان و نیازمندان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان، مدیرکل هماهنگی امور شبکه ها و موسسات عام المنفعه کمیته امداد امام خمینی کشور گفت: برای جذب و مشارکت خیرین در امور نیکوکاری طرح راه اندازی شبکه مجازی نیکوکاری در دست اقدام است.

حمید نصیری در سمنان افزود: زیرساخت این شبکه در حال فراهم شدن است و هدف از راه اندازی آن دسترسی آسان مردم و نیکوکاران برای ارائه کمک های مردم از طریق شبکه های نیکوکاری به محرومان و نیازمندان است.

وی با اشاره به ایجاد 700 مرکز نیکوکاری در کشور با محوریت مساجد اظهار داشت: توسعه این مراکز به دو هزار مرکز در برنامه این نهاد در سالجاری قرار دارد.

نصیری گفت: امسال تاکنون از برنامه یک هزار و 400 مرکز جدید 100 شبکه ایجاد شده است و بقیه نیز به تدریج تا پایان امسال راه اندازی می شود.

وی یادآور شد: در شبکه های ایجاد شده حدود چهار هزار نفر از خیرین و نیکوکاران به عنوان اعضا و 400 نفر روحانی و ائمه جماعات همکاری دارند.

نصیری راه اندازی سامانه ای برای پرداخت کمک های نقدی از طریق تلفن همراه را از دیگر برنامه ها برشمرد و اظهار داشت: این طرح نیز قرار است ظرف دو هفته دیگر در دو استان کشور از جمله یزد و سمنان به صورت آزمایشی اجرایی شود.

مدیرکل هماهنگی امور شبکه ها و موسسات عام المنفعه کمیته امداد امام خمینی کشور، مراکز نیکوکاری را مراکزی برای توسعه عبادات اجتماعی دانست که پل ارتباطی نیکوکاران توانمند به محرومان نیازمند با محوریت مساجد محسوب می شوند./ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.