شركت حفاري شمال در ادامه ثبت ركوردهاي خود توانست يكي از چاه هاي منطقه خانگيران را 17 روز پيش از موعد به اتمام برساند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران،رئيس دستگاه حفاري NDC113 با بيان اينكه در اين دكل روزانه 140 نفر مشغول فعاليت هستند، عنوان كرد: در حال حاضر دكل NDC113، عمليات حفاري بر روي يكي از چاه هاي منطقه گازي چاه خانگيران را به اتمام رسانده و در حال جابه جايي به چاه ديگري در همين منطقه است.

وي ادامه داد: تا كنون دكل NDC113 تعداد 8 چاه را در ميدان خانگيران حفر كرده است، اين در حالي است كه دكل NDC111 شركت حفاري شمال تا اواسط سال 1390 در اين ميدان به انجام خدمات حفاري مي پرداخت و تعداد 9 حلقه چاه را در اين منطقه حفر كرده است.

وي با بيان اينكه بيشترين متراژ حفاري كه دكل NDC113 در ميدان خانگيران انجام داده است 3 هزار و 730 متر بوده است، گفت: دكل NDC113 جز دكل هاي پيشرفته و مدرني است كه وجود دارد؛ در عين حال شركت حفاري شمال نسبت به ديگر شركت هاي بخش خصوصي داراي دكل هاي بيشتر، جديدتر و همچنين داراي تكنولوژي بالاتري است.

رئيس دستگاه دكل NDC113 تصريح كرد: شركت حفاري شمال توانسته است يكي از چاه هاي منطقه خانگيران را 17 روز پيش از موعد به اتمام برساند و اين امر در تحقق اهداف توسعه اي كلان شركت ملي نفت در اين ميدان تاثير چشمگيري خواهد داشت.

وي اذعان كرد: تا كنون دكل NDC113 توانسته است بيش از 290 روز كار بدون حادثه را پشت سر بگذارد.

وي كه بيش از 39 سال سابقه حضور در بخش هاي مختلف صنعت حفاري دارد، آينده شركت حفاري شمال را بسيار روشن ارزيابي كرده و مي گويد: نيروي انساني جوان و متخصص اصلي ترين سرمايه رشد و پيشرفت شركت حفاري شمال است.

رئيس دستگاه دكل NDC113 توضيح داد: اگرچه شرايط كاري كاركنان عملياتي كه به صورت اقماري زندگي مي كنند بسيار سخت و طاقت فرسا است اما علاقه به كار آن را سهل و ممكن كرده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: حفاری ، نفت ، چاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار