رای کمیته اخلاق در مورد اظهارات سه بازیکن علیه امیر قلعه نویی صادر شد و مربی استقلال شدیدا به این رای معترض است و به این موضوع اشاره کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، قلعه نویی توسط مسوولان در کمیته اخلاق تبرعه شد اما موسوی جریمه و از دو بازی محروم شد، حسین کعبی جریمه و از دو بازی محروم است و رحمتی تنها توبیخ کتبی شد تا صدای اعتراض قلعه نویی به این رای بلند شود زیرا وی معتقد است که با این بازیکنان مصالحه شده است تا جریمه سنگینی را متحمل نشوند.

گفتنی است مسوولان استقلال نیز با قلعه نویی هم عقیده هستند و مدعی شدند که کعبی بدون تیم است به همین دلیل از دوبازی محروم شده ضمن اینکه موسوی مصدوم است و دوبازی محرومیت برای وی معنایی ندارد از طرفی رحمتی نیز با رای خاصی روبرو نشده است و ادعاهای وی با یک توبیخ حل و فصل شده است.

اعتراض استقلالیها قرار است پس از بازی با نفت و بازگشت به تهران بصورت جدی دنبال شود زیرا سرمربی استقلال از مسوولان تیم درخواست کرده است این موضوع را تا آخرش دنبال کنند و کوتاه نیایند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهنام حیدری
۱۸:۳۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۳
بیااا حال کردی دیدین امیر قلعه نویی اینجوری اینا میگفتن نیست ، هیشکی اندازه قلع نویی پاک نیس، معرفتش بیشتر از این حرفااس
آخرین اخبار