طی جلسه‌ای با حضور اعضای شورای شهر بم، علی طاهریان به عنوان رئیس شورای شهر بم انتخاب شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای با حضور اعضای شورای شهر بم، نماینده فرماندار و اصحاب رسانه علی طاهریان به عنوان رئیس شورای شهر بم انتخاب شد.

علی طاهریان در این نشست اظهار کرد: عملکرد یکساله شورای شهر بم و شهرداری خوب بوده و مردم نیز از این وضعیت رضایت‌مندی دارند.

رئیس شورای شهر بم گفت: در دوران یک‌ساله ریاست شورای شهر بم تمام توان خود را گذاشتم و سعی می‌کنم ادامه فعالیت خود را با تلاش بیشتر انجام دهم.

عضو شورای شهر بم با بیان اینکه اعضای شورای شهر مانند انگشتان یک دست هستند و نبود هر یک موجب بروز مشکلاتی می‌شود، یادآور شد: در این دوره باید اعضای شورا تلاش کنند تا عملکردی متفاوت نسبت به سال قبل داشته باشیم.

علیرضا پشتیبان خاطرنشان کرد: شورای شهر باید با رویکرد پرسش‌گرانه، تعامل و وحدت با مسئولان شهر برنامه‌ریزی کرده و نظارت بیشتری بر عملکرد شهرداری داشته باشد تا خدمات بهتری به مردم ارائه شود.

در این جلسه علی طاهریان با 11 رأی به عنوان رئیس، منصور یوسفی با شش رأی به عنوان نائب رئیس، علیرضا حاج‌امینی با 11 رأی خزانه‌دار، محمد بنی‌اسدی، آرش ادیب، یاسر افشارمنش و اعظم جوشایی به عنوان منشی انتخاب شدند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: کرمان ، شورا ، بم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.