پس از 4 سال سکوت خبری فاش شد

سرکرده گروه تروریستی داعش شاگرداول نیروهای موساد + فیلم

بر طبق اسناد فاش شده سرکرده گروه تروریستی داعش توسط نیروهای آمریکایی دستگیر و تحت آموزش نیروهای موساد قرار گرفته است.

به گزارش گروه چند رسانه‌ای باشگاه خبرنگاران، "ابوبکر البغدادی" سرکرده گروه تروریستی داعش، پس از حمله نیروهای آمریکایی به عراق در سال 2005 طی عملیاتی کاملا مشکوک دستگیر می‌شود و به مدت 4 سال به کمپ آمریکایی "بوکا" در جنوب عراق فرستاده می‌شود.

بر طبق اسناد فاش شده توسط "اسنودن" و همچنین عکس‌های منتشر شده‌ای از حضور "بغدادی" در کنار "جان مک‌کین" سناتور آمریکایی؛ "البغدادی" در این مدت تحت آموزش نیروهای موساد قرار گرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عارف
۱۴:۱۱ ۱۳ شهريور ۱۳۹۳
داعش فتنه ای است مانند فتنه ها و توطئه های قبلی آمریکا و انگلیس و اسرائیل می باشد.با این نقشه ها و توطئه ها می خواهند به نوعی اسلام اسلام هراسی ایجاد کنند.تا امنیت و آرامش کشورهای مسلمان را بر هم بزنند،و از گرایش به اسلام و مسلمان شدن جوانان خود جلوگیری کنند.وهم اینکه بر نفت و منابع و ثروت های منطقه تسلط پیدا کنند و آنرا به چپاول بین خود تقسیم کنند.اما با هوشیاری و شجاعت مردم مسلمان و جوانان تمام نقشه ها و توطئه های آنها مانند قبل نقش بر آب خواهند شد . و با رسوایی و خواری همه آنها با مزدوران خائن و منافقشان از کشورهای مسلمان انشاالله بیرون خواهند شد و چیزی جز روسیاهی برای آنها باقی نخواهد ماند.