بر اساس اسنادی که"ادوارد اسنودن "پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا منتشر شده، "ابوبکر البغدادی" سرکرده گروه تروریستی داعش برای یک سال زیر نظر سازمان اطلاعاتی رژیم صهیونیستی آموزش نظامی می‌دیده است.

 به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از  پایگاه خبری "گلوبال ریسرچ"، "ادوارد اسنودن"پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا فاش کرد که سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی با همکاری یکدیگر گروه "دولت اسلام عراق و شام" ( داعش) را تشکیل دادند.

اسنودن گفت سرویس‌های اطلاعاتی امریکا، انگلیس و رژیم اسرائیل، با استفاده از استراتژی که از آن با نام "لانه زنبور سرخ" یاد می‌شود، این سازمان تروریستی را تشکیل دادند تا تمامی افراط‌گرایان جهان را در یک جا جمع کنند.

بر اساس اسناد منتشر شده آژانس امنیت ملی آمریکا استراتژی "لانه زنبور سرخ"، با تشکیل شعارهای اسلامی و مذهبی و با هدف حمایت و پشتیبانی از رژیم صهیونیستی به وجود آمده است.

بر اساس اسناد منتشر شده توسط ادوارد اسنودن تنها راه حل برای حمایت و پشتیبانی از کشور یهودی(صهیونییست)، "تشکیل یک دشمن در نزدیکی آن است".

اسنودن همچنین فاش کرد که  "ابوبکر البغدادی"،سرکرده داعش نیز آموزش‌های نظامی را برای حدود یک سال نزد موساد داشته و در کنار آن نیز دوره‌های الهیات و فن بیان نیز گذرانده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار