"مازیار میری" گفت: قرار است در جشن" خانه سینما" از هزینه‌های اضافی جلوگیری شود و به نفع صندوق بیکاری هنرمندان صرفه جویی شود.

به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، در نشست خبری جشن خانه سینما، مازیار میری، بزرگ نیا و حافظ احمدی به اطلاع رسانی در مورد جشن" خانه سینما" و نمایشگاه پوستر و عکس پرداختند.
 
بزرگ نیا اعلام کرد: طی روز‌های آینده نامزد‌های این جشن اعلام خواهد شد. یکی از بخش‌های مهم جشن، تقدیر و تشکر از دست اندرکاران سینما است که شامل امین تارخ، سعید مصطفوی، حسین ملکی و تندیس سیف الله‌داد، امسال به مهندس مجید مس چی تعلق می‌گیرد.
 
وی افزود:‌ با توجه به اخبار منتشر شده در سایت‌ها و مطبوعات، قرار نیست امسال جشن پر هزینه و با شکوهی برگزار شود، چون قرار است این هزینه به صندوق بیکاری هنرمندان واریز شود.
 
مازیار میری در ادامه پس از سخنان بزرگ نیا عنوان کرد: با صحبت‌‌های انجام شده با حجت الله  ایوبی قرار است بعد از این جشن افتتاح صندوق بیکاری هنرمندان را داشته باشیم.
 
وی افزود:ما 4 جشن را در روزهای 16 تا 19 شهریور در گروه های انیمیشن، فیلم کوتاه، مستند و در روز پایان، نکوداشت و بزرگداشت عوامل سینما را خواهیم داشت و جشن روز ملی سینما، روز 21 شهریور با تفاوت محسوس نسبت به سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.
 
وی همچنین اظهار داشت: تمام سعی ما در برگزاری این جشن مختصر خواهد بود، جشن روز 21 نیز در 6 شهر بزرگ کشور برگزار می‌شود.   بسیاری از مردم کشور برای این روز دعوت هستند.
 
جشن بزرگ خانه سینما از نظر ظرفیت برای مخاطبان در حد مناسب خواهد بود و نوع برگزاری جشن را در جلسات چند روز آینده مشخص خواهیم کرد و یک بیانیه برای اهالی رسانه صادر می‌کنیم.
 
میری همچنین افزود: در جلسات ما شهرها هنوز مشخص نشده است و مکان جشن تهران تا روز یکشنبه مشخص خواهد شد.
 
میری همچنین بیان کرد: طبق گفتگویی‌هایی که با معاونت سازمان سینمایی داشته‌ایم، روز پس از جشن به محل دعوت حجت الله ایوبی خواهیم رفت و بازگشایی خانه سینما را همزمان با افتتاح صندوق بیکاری هنرمندان ارج خواهیم نهاد.
 
در حال تکمیل/
برچسب ها: خانه ، سینما ، صندوق ، بیکاری ، هزینه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.