از 15 کارآموز سمنانی راه یافته به این مسابقات،تعداد 3 نفر خانم و 12 نفر نيز مرد هستند كه اين تعداد در 14 رشته به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان، مدیرکل آموزش فنی حرفه ای استان از راهیابی 15 سمنانی به مرحله كشوري پانزدهمين مسابقات ملي مهارت - انتخابی مسابقات جهانی مهارت برزیل خبر داد.

ابراهیم محمودی از اعزام این 15 کارآموز استان به مرحله كشوري پانزدهمین مسابقات ملي مهارت انتخابی مسابقات جهانی مهارت برزیل خبر داد و گفت:
مسابقات مهارت هرساله در سه مرحله شهرستانی، استانی و ملی برگزار می شود که مرحله شهرستانی چهاردهمین مسابقات ملی مهارت، فروردین ماه و مرحله استانی اردیبهشت ماه سالجاری برگزار شد و نهایتا 15 کارآموز از این استان در 14 رشته به

پانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت – انتخابی مسابقات جهانی برزیل اعزام شدند.

وی ادامه داد: 553 نفر شامل 473 نفر مرد و 80 نفر زن در مرحله كشوري اين مسابقات که تا فردا دوازدهم شهریورماه ادامه دارد به رقابت مي پردازند.

محمودی تصریح کرد: سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور به عنوان نماينده ايران در سازمان جهاني مهارت WSI ،متولي برگزاري مسابقات ملي مهارت در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوري به صورت سالانه است.

وی خاطرنشان کرد: از 15 کارآموز سمنانی راه یافته به این مسابقات معتبر،تعداد 3 نفر خانم و 12 نفر نيز مرد هستند كه اين تعداد در 14 رشته شامل آجرچيني، جواهر سازي، فناوری مد ، شیرینی پزی ، فناوري اتومبيل، آشپزی، نقاشی خودرو، فناوري طراحي گرافيك، کابینت سازی چوبی ، طراحي مهندسي مكانيك، تراش CNC، فرز CNC و تاسیسات الکتریکی و مکاترونیک به رقابت خواهند پرداخت.

مدیرکل آموزش فنی حرفه ای استان ،همچنین یادآور شد: برگزیدگان نهایی این دوره از مسابقات پس از شركت در اردوهاي آماده سازي در چند رشته منتخب به چهل و سومین مسابقات جهانی مهارت که در سال 2015 در کشور برزیل برگزار می شود، اعزام خواهند شد./ش/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.