علی محمد صفانیا در چهارمین اجلاس شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی استانهای تهران، قم، قزوین و البرز برهمکاری، همفکری و همیاری واحدها و هم افزایی و گسترش تعاملات فیمابین تأکید نمود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی واحد تهران شمال و در پی برگزاری چهارمین اجلاس شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی استانهای تهران، قم و البرز که با حضور طباطبایی، رئیس مرکز اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، روسای واحدهای تهران جنوب و تهران مرکزی و مدیران دفاتر روابط عمومی واحد‌های استان تهران، قم، قزوین و البرز برگزار شد رئیس واحد تهران شمال با تأسی از بیانات اخیر دکتر میرزاده مبنی بر توسعه دانش، فرهنگ و اقتصاد به عنوان سه محور فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی، افزود: همکاری و همدلی مناسبی فیما بین واحد های تهران شمال، جنوب و مرکزی در راستای گسترش تعاملات علمی، آموزشی و فرهنگی در جهت هم افزایی واحدهای تهران به وجود آمده است که انشاالله در کلیه واحد ها شاهد این هم افزایی خواهیم بود.

وی راه اندازی آزمایشگاه ملی واحد تهران شمال را نمونه از طرح‌های مشترک بین واحدها عنوان نمود که قادر است به طور همزمان 140 آزمایشگاه را پوشش دهد.

رئیس واحد تهران شمال تغییر رویکرد واحد‌ها به عرصه تعاملات را جایگزین مناسبی برای عرصه رقابت بین واحدهای دانشگاهی دانست و با تشکر از بینش روسای واحدهای تهران خواستار گسترش تعملات علمی، آموزشی و تحقیقاتی فیما بین واحدها شد.

مشاور ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی با استقبال از طرح تجمیع واحدهای دانشگاهی و مدیریت پویای این شجره طیبه،  افق روشنی را برای بزگترین دانشگاه حضوری پیش بینی نمود.
گفتنی است چهارمین اجلاس شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی استانهای تهران، قم، قزوین و البرز روز دوشنبه 10 شهریورماه به میزبانی واحد تهران جنوب برگزار شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار