آزمون جامع علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و پیش کارورزی برگزار می‌شود

آزمون جامع علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و پیش کارورزی پنجشنبه۱۳ شهریور برگزار می‌شود.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی، علوی فاضل معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: آزمون جامع علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و پیش کارورزی در روز پنجشنبه مورخ 93/6/13 بطور همزمان در تهران، شیراز، اصفهان، مشهد و تبریز برگزار خواهد شد. 

علوی فاضل افزود: در این آزمون ۱۱۶۳ نفر شرکت خواهند کرد که ۸۸۷ نفر از آن‌ها زن و ۲۷۶ نفر از آن‌ها مرد هستند. به این تعبیر ۷۶% شرکت کنندگان این آزمون را زنان و ۲۴% را مردان تشکیل می‌دهند. 

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به این سؤال که آزمون در چه ساعتی برگزار خواهد شد، گفت: آزمون رأس ساعت ۹: ۰۰ صبح آغاز خواهد شد که به داوطلبان توصیه می‌شود که حداقل یک ساعت قبل از آزمون در حوزه‌های امتحانی خود حاضر شوند. 

علوی فاضل گفت: این اولین بار است که این آزمون با مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توسط معاونت سنجش و پذیرش با همکاری معاونت علوم پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود. 

وی در پایان به شرکت کنندگان این آزمون توصیه کرد: شرکت کنندگان آرامش خود را حفظ کرده و استرس را از خود دور نموده و به خدا توکل کنند تا این آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۱۴:۴۱ ۲۰ شهريور ۱۳۹۳
لطفا زمان ثبت نام و رشته های مجاز برای شرکت در این آزمون را اعلام کنید با تشکر
آخرین اخبار