دبیر شور ایاری محل طرشت از تشکیل کمیته اصناف در محله طرشت خبر داد.

 مهدی جمشیدی دبیر شورایاری محله طرشت در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،  گفت: با توجه به مصوبه شورایاری محله طرشت در خصوص تشکیل کمیته اصناف مقرر گردید در جلسات شورایاری از صاحبان واحدهای صنفی محله دعوت به عمل آمد.
 
جمشیدی در این خصوص  افزود: اصناف نیز در کنار سازمان‌های خدمات رسان جزء ارگان‌های غیر دولتی محله محسوب می‌شوند و به نوعی می توانند یاری رسان شورایاری و انتقال دهنده مشکلات محله به مسئولین ذی‌ربط باشند ضمن اینکه در محله طرشت بیش از 260 واحد صنفی در رسته های تولیدی، توزیعی و خدماتی فعال است.
 
 وی تصریح کرد: اولین جلسه کمیته اصناف محله طرشت با دعوت از صاحبان 15 واحد صنفی در روز دوشنبه 10 شهریور ماه در دفتر شورا یاری برگزار گردید و بر اساس مصوبه شورایاری مقرر گردید در هر جلسه شورایاری از سایر فعالان صنفی دعوت به عمل آمد.
 
 دبیر شورایاری محله طرشت در ادامه یاد آور شد: نماینده کلانتری 118 ستارخان، معاون شهردار ناحیه 5 منطقه 2، اعضا شورایاری و هیات امنا محله طرشت ، مدیر محله طرشت و رئیس اداره اجتماعی شهرداری ناحیه 5 در این جلسه حضور داشته و به بیان گزارشی از عملکرد مجموعه خود پرداختند.
 
جمشیدی خاطر نشان کرد: امید است تشکیل کمیته اصناف در سطح محله های شهر تهران توسط شورایاری هر محله صورت پذیرد، تا بتوان با استفاده از پتانسیل همه ارگان‌ها ی خدمات رسان دولتی و غیر دولتی در سطح محله یاری رسان ساکنین و شهروندان عزیز باشیم

انتهای پیام/
برچسب ها: تشکیل ، کمیته ، اصناف ، طرشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار