سرقت مسلحانه در "با اجازه" بررسی می‌شود

موضوع سرقت مسلحانه در برنامه زنده "با اجازه" چهارشنبه 12 شهریور ماه ساعت 11:15 روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، حیدر آسیابی دادستان سمنان، آزاده خانی روزنامه نگار حوادث و امیر قیصری شاکی پرونده سرقت مسلحانه از میهمانان برنامه با اجازه در روز چهارشنبه 12 شهریورماه هستند.

الهه بهبودی تهیه کننده این برنامه گفت: در این برنامه سعی می شود به این بحث پرداخته شود که قوه قضاییه با مجرمین این گونه جرائم چگونه برخورد می کند و مجازاتها به چه نحوی است . میهمان برنامه ما که طلا فروش بوده در یک سرقت مسلحانه در مغازه خود گرفتار میشود که پس از درگیری با سارقین و سرو صداهایی که ایجاد می شود دیگر مغازه داران به کمک ایشان آمده و با حضور پلیس  در صحنه یکی از سارقان دستگیر و دیگری متواری می شود و پرونده هنوز در دست بررسی و اقدام است. 

این برنامه کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که تهیه کنندگی آن را الهه بهبودی و رضا منتظری مقدم بر عهده دارند. این برنامه دارای 56 قسمت 50 دقیقه ای و گفت و گو محور است که توسط مریم هاشم پور و حسین کلهر اجرا می‌شود.

برنامه "با اجازه" از منظری تحلیلی، اجتماعی و روان شناسانه مشکلات و مسائل اجتماعی را زیر ذره بین بررسی و واکاوی قرار می دهد و از شنبه تا سه شنبه هر هفته ساعت 11:40 و چهارشنبه‌ها ساعت 11:15 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.  


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.