سهرابی:

مسیرها نتیجه مسابقات آسیایی را تعیین می‌کند

رکاب‌زن استقامت کشورمان گفت: مسیرهای اینچئون امیدوارم به گونه‌ای باشد که بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

مهدی سهرابی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص شانس مدال آوری در مسابقات آسیایی اظهار کرد: با توجه به مسیرهای که در این کشور است باید دید که به چه صورت می‌توانیم در این مسابقات ظاهر شده و نتیجه بگیریم اما تمام تلاش ما این است که بتوانیم مدال برای کشورمان کسب کنیم.

وی در ارتباط با اردوی مرحله دوم و وضعیت تمریناتشان خاطر نشان کرد: تمرینات خاطر نشان کرد: شهر زنجان یکی از خوش‌‌آب و هواترین شهرهای ایران برای تمرین جاده است وجاده‌های متنوعی را داراست. از نظر من و دیگر بچه های تمرینات خوبی را انجام دادیم.

وی در ادامه افزود: ناصری تمرینات بسیار فشرده و خوبی را با ما انجام داد و من می‌توانیم به راحتی بگویم که ناصری در حال حاضر یکی از بهترین
مربیان ایران است و ان‌ شاء الله در مرحله بعدی به ارتفاعات همدان خواهیم رفت تا ادامه تمرینات را در این شهر با توجه به آب و هوا پیگیری کنیم.

سهرابی در خصوص انجام بازی تدارکاتی مهم با تیم خود در تور اندونزی بیان کرد: فدراسیون تا به الان برنامه‌ای در ارتباط با انجام بازی تدارکاتی نداده است و من به همراه تیم خود پتروشیمی تبریز به تورایسجاوی اندونزی می‌روم و امیدوارم هستم که بتوانیم با حضور در این تور به سطح آمادگی بیش‌تری برسیم زیرا تمرین بدون شرکت نکردن در مسابقات هیچ نتیجه‌ای ندارد و بی‌ثمر خواهد بود.

رکاب‌زن استقامت کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا ترک خسروشاهی از اردو و اعتراضاتش درست بوده خاطر نشان کرد: اعتراض وی به جا بوده است اما اینکه در شرکت کردن دوباره از اردو با توجه به اینکه خود فدراسیون و سرمربی تیم از وی دعوت کرده بود کار درستی نیست زیرا قرار بر این بود که بین او و عسگری یک مسابقه انتخابی برگزار شود و شخصی رکورد بهتر را زد تیم ملی را همراهی کند اما خسروشاهی حتی این فرصت را به خود نداد و در اردوی دوم حضور پیدا نکرد که این عمل از سوی او بسیار عجولانه بود و باید می‌گذاشت پس از انجام انتخابی اگر در حقیقت جفا می‌شد اعتراض خود را علنی می‌کرد نه الان که ما در آستانه بازیهای آسیایی هستیم بیاید و برای تیم حاشیه‌سازی کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مسابقات ، آسیایی ، نتایج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار