ارتقای مرتبه سه تن از استادیاران دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

سه تن از استادیاران دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، به دانشیاری ارتقای مرتبه یافتند.

آرش میراب زاده دبیر هیات ممیزه دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران ضمن اعلام خبر فوق، افزود: براساس نظر هیات ممیزه دانشگاه که در آخرین جلسه این هیات، مورد تصویب قرار گرفت.

ی افزود: دکتر " فرحناز محمدی " عضو گروه پرستاری و دکتر " حجت اله حق گو " عضو گروه کاردرمانی  ، نیز از مرتبه استادیاری به دانشیاری ودکتر " مریم نیشابوری " عضو گروه ژنتیک ، از مرتبه استادیاری پژوهشی به دانشیاری پژوهشی ، ارتقاء پیدا کردند.

دبیر هیات ممیزه دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در ادامه اذعان داشت: اعضای هیات علمی دانشگاه برای ارتقای مرتبه می‌بایست امتیازاتی را در  چهار زمینه فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و اجرایی، کسب کنند تا پرونده آنان بتواند مراحل اجرایی ارتقای مرتبه را طی کند.

وی تاکید کرد: یکی از اهداف پژوهشی و آموزشی دانشگاه ارتقای اعضای هیات علمی به مراتب بالاتر است، لذا دفتر هیات ممیزه دانشگاه سعی کرده تا تسهیلاتی را در این خصوص فراهم کند و این روند را سرعت ببخشد.

دبیر هیات ممیزه دانشگاه علوم بهزیستی خاطرنشان کرد: به تازگی نحوه اجرای کار و مراحل مرتبط با ارتقای مرتبه، تدوین شده و در اختیار اعضای هیات علمی قرار می‌گیرد تا اعضا ، با آگاهی از مدارک مورد نیاز، چگونگی روند اجرای مراحل مربوطه و  امتیازات لازم برای ارتقای مرتبه، پرونده خود را تکمیل و براساس فلوچارت آن، مدارک را تحویل دفتر هیات ممیزه بدهند.

میراب زاده همچنین، برگزاری کارگاهی در آینده‌ای نزدیک، برای آشنایی با مراحل اجرای ارتقای مرتبه و ترفیع پایه جهت تمامی اعضای هیات علمی اعم از پژوهشی و آموزشی ، را از دیگر برنامه های دفتر هیات ممیزه دانشگاه اعلام کرد.

وی به وجود دفتر راهنما در دفتر هیات ممیزه دانشگاه اشاره کرد و افزود : اعضای هیات علمی می توانند پرونده اولیه خود را به دفتر راهنما ارائه بدهند تا با راهنمایی کارشناسان این دفتر ، از چگونگی امتیاز دهی و  نواقص احتمالی پرونده خود با خبر شده و با رفع نواقص، بتوانند پرونده و درخواست خود را به جریان بیاندازند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار