مدیر بخش جلوه گاه نور گفت: قریب به 1000 اثر در پنج بخش نماهنگ ، مستند ، فیلم کوتاه به دبیر خانه جشنواره رسیده که ارزیابی اولیه توسط هیات انتخاب انجام شده و بخش های داوری هم در حال اجرا است.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سیز دهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت امیر نصیر بیگی گفت: بخش جلوه گاه نور ویژه هنرمندان  و فیلمسازان  بسیجیست و بسیجیان هنرمند با موضوعات مختلف  می توانند در این بخش شرکت داشته باشند.
 
وی در ادامه به موضوعات این بخش اشاره کرد و گفت:انقلاب اسلامی و دفاع ، بخش شهدای هسته ای  و شهدای ترور، نقش مردم در مقابل تروریسم ، فتنه و جریانات انحرافی ، جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در سالم سازی جامعه ، جایگاه اقتصاد مقاومتی در شکست تحریم های اقتصادی و سیاسی دشمن، وحدت اسلامی و مقابله  با اندیشه های تکفیری ، بحث مقابله با جنگ نرم و شبکه های ماهواره ای و استکباری ، نقش بسیج در عرصه های  فرهنگی جتماعی دینی و اقتصادی ، بسیج در نگاه ولایت و جایگاه بسیج در سازندگی ، توسعه و پیشرفت کشور ، بسیج و نهضت نرم افزاری و همچنین فرهنگ سازی حجاب و عفاف و تحکیم خانواده و نقش بسیج  در حوزه همبستگی و انسجام اسلامی در حمایت از مقاومت و بیداری اسلامی و .... از این قبایل موضوعات این بخش جشنواره دفاع مقدس است.
 
نصیر بیگی در بخش دیگری از صحبت خود با بیان اینکه استقبال  خوبی از جانب هنرمندان از این بخش شده گفت: قریب به 1000 اثر در پنج بخش نماهنگ ، مستند ، فیلم کوتاه، انیمیشن  و فیلم نامه نویسی به دبیر خانه جشنواره رسیده که ارزیابی  اولیه توسط هیات انتخاب انجام شده و بخش های داوری هم در حال اجرا و بررسی‌است .
 
وی در پایان گفت: ان‌شاء الله نتایج همه بخش ها همزمان با برگزاری سراسری جشنواره فیلم مقاومت در تهران همزمان با هفته دفاع مقدس معرفی  و از انها تجلیل می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار