با سرفصل روند تبديل خاطره به فيلمنامه؛

آغاز ماراتن کارگاه فیلمنامه‌نویسی جشنواره مقاومت در استان‌ها

كارگاه «وب – کنفرانس» آموزش فيلمنامه‌نويسي سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در استان ها آغاز شد.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، كارگاه آموزش مجازی فیلمنامه‌نویسی از عصر امروز (10 شهریورماه) به مدت دو هفته به صورت «وب – كنفرانس» آغاز می‌شود.

کارگاه‌ آموزش فیلمنامه‌نویسی مجازی زیر نظر امور استان‌های جشنواره مقاومت برگزار می‌شود و در واقع این کارگاه‌، آغاز مارتن فعالیت کشوری برای برگزاری گسترده جشنواره در حوزه استان‌هاست.

بر اساس این خبر، كارگاه‌ آموزش مجازی فیلمنامه‌نویسی در راستای برقراری عدالت فرهنگی، برخورداری تمامی علاقمندان از امكانات برابر آموزشی و همچنین بسترسازی برای تقویت ابعاد آموزشی جشنواره صورت می‌گیرد. امور استان‌های جشنواره مقاومت در تلاش است تا این رویداد فرهنگی را در دوره سیزدهم خود، به گسترده‌ترین جشنواره فرهنگی – سینمایی پس از انقلاب اسلامی بدل كرده و آن را در صدها نقطه از 31 استان كشور برگزار كند.

این كارگاه‌ آموزشی با سرفصل «روند تبدیل خاطره به فیلمنامه» آغاز به کار کرده است.

شایان ذکر است سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با رویکرد مقاومت، بصیرت و شکوفایی در گستره «سینمای ایران» و «سینمای بین ‌الملل» در قالب بخش‌های مختلف فیلم های سینمایی، سینمایی ویدیویی، کوتاه، مستند، چشم‌انداز سینمای مقاومت ایران، نشست‌های تخصصی و بزرگداشت سینماگران عرصه انقلاب و دفاع مقدس و برنامه‌های جانبی همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس در ایران و چند کشور جهان برگزار می‌شود.

شما می توانید اخبار کامل جشنواره را در سایت http://moqavematfilmfest.ir/ مشاهده نمایید.


انتهای پیام/ اس


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار