گزارش رسمی یوفا؛

تیم‌های بزرگ اروپایی پایان هفته را با خوش شانسی پشت سر گذاشتند

با برگزاری مسابقات فوتبال در لیگهای معتبر اروپایی یوفا طی گزارشی این هفته را برای مدعیان اروپا هفته‌ای بسیار خوش شانسی قلمداد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری یوفا این هفته از رقابتهای معتبر اروپایی در حالی دنبال شد که تیمهای رئال مادرید و منچستر سیتی در کمال تعجب شکست خوردند و تیم بایرن مونیخ هم به نتیجه تساوی دست یافت.

لیگ فوتبال انگلستان"

در سومین هفته از رقابتهای لیگ برتر فوتبال انگلستان تیم چلسی توانست با نتیجه شش بر سه به پیروزی رسیده و قدرت خود را خیلی خوب نشان دهد. بازیکنان چلسی در ده دقیقه توانستند پنج گل زده و شانس خود را برای کسب امتیاز کامل بازی افزایش دهد. به دنبال موفقیت چلسی تیم فوتبال سوان سی هم با نتیجه سه بر صفر مقابل تیم وست بروموویچ در یک بازی خیلی خوب توانست نتیجه ای غیر قابل پیش‌بینی را بدست آورده و پیروز میدان شود در ادامه تیم منچستر سیتی مقابل استوک سیتی نتیجه را واگذار کرده و لیورپول با حضور بازیکن جدید خود به نام ماریو بالوتللی سه به صفر بر تیم تاتنهام پیروز شد این در حالیست که لوییس فن خال سرمربی تیم فوتبال منچستر یونایتد در تکاپو برای کسب اولین پیروزی در نیمکت این تیم است.

"لالیگا – اسپانیا"

لالیگا اسپانیا در این هفته با شکست عجیب رئال مادرید دنبال شد این تیم در کمال ناباوری نتیجه را چهار بر دو به تیم فوتبال رئال سوسیداد که به تازگی از چهارچوب رقابتهای لیگ اروپا حذف شد واگذار کرد تیمهای اتلتیکو مادرید و سویا هم توانستند به اولین پیروزی خود در لالیگا دست یابند و تیم فوتبال بارسلونا هم توانست به دومین پیروزی خود با نتیجه یک بر صفر و با گلزنی ساندرو رامیرز در برابر تیم قدرتمند و یا رئال برسد.

"سری مسابقات سری A ایتالیا"

رقابتهای اسکوتو در حالی در این فصل به پیروزی تیمهای یوونتوس و رم که در فصل قبلی دو تیم نخست جدول رده‌بندی بودند دنبال شد هر دوی این تیمها که در حال حاضر جزو مدعیان محسوب می‌شوند توانستند به موفقیت دست یافته و به رقابت همیشگی خود که از فصل قبلی آغاز شده ادامه دهد. این در حالیست که تیم آث میلان هم با سرمربی جدید خود فیلیپه اینزاگی توانست به یک پیروزی ارزشمند و کاملا درخشن مقابل تیم قدرتمند لاتزیو برسد و امتیاز کامل مسابقه را از آن خود کند. تیم فوتبال اینترمیلان هم در خانه تورنیو به نتیجه حضور بر صفر رسیده و در این بازی عملکرد نسبتا قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت. تیم فوتبال اودینزه هم با گلزنی‌های آنتونیو دی ناتامه بازیکن مشهور حاضر در این تیم برای تیمش موفق پیش رفت.

"بوندس لیگا- آلمان"

رقابت‌های بوندس لیگا در آلمان در حالی دنبال شد که تیم بورسیا دورتموند به تازگی موفق به خرید شین جی کاگاوا شده است توانست با نتیجه سه بر دو تیم آگزبورگ را شکست دهد. این در حالیست که تیم فوتبال بایرن مونیخ مقابل تیم قدرتمند شالکه صفرچهار به نتیجه تساوی یک بر یک رسیده وتیم بایرن لورکوزن توانست در مقابل تیم هرتا برلین به نتیجه پیروزی چهار بر دو برسد.

"لوشامپیونه- رقابت‌های فوتبال فرانسه"

این هفته از رقابت‌های فوتبال فرانسه در حالی دنبال شد که زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سوئدی تیم فوتبال پاریسین ژرمن توانست در بازی مقابل سنت اتیئن هتریک کرده و سه بار گلزنی کند این بازی بسیار جذاب با نتیجه پنج بر صفر به نفع تیم فوتبال پاریسین ژرمن دنبال شد. تیم فوتبال بورد و هم در بازی مقابل تیم فوتبال باستیا به نتیجه تساوی یک بر یک رسید. سرمربی تیم فوتبال بوردو بعد از این بازی اعلام کرد که باید خیلی متاسف و ناراحت باشد که نتوانسته موفق به کسب امتیاز کامل بازی باشد ولی بازیکنان حاضر دراین تیم به دلیل عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی که در این تیم داشتند باید به خود افتخار کنند.

تیم فوتبال لیل هم با تیم فوتبال موناکو به نتیجه تساوی یک بر یک رسید و تیم فوتبال المپیک مارسی هم با نتیجه چهار بر صفر تیم فوتبال نایس را شکست داده و در پایان تیم المپیک لیون هم با نتیجه یک برد و نتیجه بازی را به تیم متس واگذار کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: هفته ، فوتبال ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار