اولین دوره بازی های بومی محلی استان مرکزی همزمان با اختتامیه برنامه های فراغتی روستایی استان مرکزی به میزبانی شهرستان آشتیان برگزار شد.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در این برنامه که به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان آشتیان و با همکاری هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی استان مرکزی برگزار شد تیم های مختلف از شهرستان های استان مرکزی در زمینه مختلف بازی های بومی همچون دال پلان ،طناب کشی و... به رقابت پرداختند .
 
در افتتاحیه این مراسم فرماندار آشتیان طی سخنانی به بیان اهمیت بازی های بومی محلی در پاسداشت و احیاء سنت ها پرداخت و ابراز امیدواری همه مسئولان شهرستان و استان برای توسعه ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی اهتمام بورزند .
 
محمود حسنی ضمن تقدیر از سازمان ها و نهاد های همکار در برگزاری این برنامه گفت : تلاش ما توسعه و تقویت بازی های بومی محلی و برنامه هایی است که به تقویت هویت ایرانی اسلامی کمک می کند .
 
در این آئین برنامه هایی نظیر اجرای حرکات نمایشی ورزش باستانی با اجرای باستانی کاران آشتیانی و اجرای موسیقی محلی در کنار برگزار مسابقات ورزشی بومی محلی موجب استقبال گرم مردم آشتیان شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: جشنواره ، ورزش ، بومی ، محلی ، استان ، مرکزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار