فرماندار نهاوند گفت: بیش از ۵۰ نفر از نخبگان و جوانان نهاوندی نخستین مجمع خیران ازدواج را برای پشتیبانی و شناسایی افراد جهت کمک به ازدواج آسان،اسلامی و کم هزینه تشکیل در هفته جوان تشکیل دادند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،امامعلی عبدالملکی در حاشیه مراسم تجلیل از 20 نخبه جوان نهاوندی به مناسبت هفته جوان در سالن اجتماعات شهدای فرمانداری اظهار کرد: با ساماندهی ستاد جوانان و نخبگان شهرستان نهاوند و استفاده از ظرفیت و توانمندی فکری و علمی این قشر تحصیل کرده و فعال فصل جدیدی از توسعه همه جانبه نهاوند آغاز می شود.

وی گفت: تشکیل نخستین مجمع خیرین ترویج ازدواج آسان توسط نخبگان با کمک خیران نخستین قدم در آغاز فصل شکوفایی در نهاوند است و همین جوانان در برنامه های بعدی خود به کمک توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در بخش های کشاورزی، صنعتی،ورزشی می آیند.

فرماندار نهاوند افزود: جوانان سرمایه اصلی  هر نظام و کشوری هستند ولی جوانان ایرانی و نهاوندی با توکل به خدا، ایمان قلبی، تخصص،تعهد و حس انسان دوستی خود چشم جهانیان  را خیره کردندو با گام های استوار خود به سوی قله‌های علم و پیشرفت در حرکتند.

عبدالملکی اظهار کرد: این مجمع زمینه مناسبی برای بکارگیری افکار و اندیشه‌های افراد مختلف  با گرایش ها  جدید است که در کنار هم جمع شدند و  اگر به درستی از این ظرفیت استفاده شود نتایج قابل قبولی را در پی دارد.

وی بیان کرد: به زودی اتاق فکر با حضور جوانان  ونخبگان در فرمانداری تشکیل، و در این زمینه از نظرات و آرای آنان در رفع مشکلات شهرستان نهاوند که مهمترین آنها، ازدواج، اشتغال ،مسکن،بیکاری،توسعه صنعتی  و کشاورزی است  استفاده می شود.

فرماندار نهاوند گفت: با هدف ایجاد روحیه نشاط و بالندگی در بین جوانان اولین مسابقه ورزش‌های بومی و محلی استان‌های غربی کشور  همراه با اجرای موسیقی اصیل وزنده در نهاوند به مدت دو روز در استادیوم ورزشی علیمرادیان نهاوند برگزار می شود.

عبدالملکی افزود: در این مراسم از20 جوان نخبه و مبتکر  در زمینه های ورزشی، اقتصادی ،کار آفرینی، دانشگاهی و المپیاد های علمی و فرهنگی با اهدای لوح سپاس قدردانی کردیم.

انتهای پیام/ م

منبع: تسنیم
برچسب ها: همدان ، ازدواج ، خیران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.