فتح آبادی: لیگ امسال کیفیت بهتری دارد

کارشناس فوتبال گفت: برخلاف سالهای گذشته در لیگ امسال بازی‌های پر گلی را شاهد بوده ایم و تماشاگرها لذت کافی را از فوتبال بوده‌اند.

غلامرضا فتح آبادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره کیفیت لیگ چهاردهم افزود: لیگ امسال نسبت به سال گذشته بسیار بهتر و پرگل تر بوده و خوب شروع شده است و برخلاف سالهای گذشته بازی های پر گل و تماشاگر پسندی را شاهده بوده ایم.

وی همچنین درباره تیم های مدعی تا به اینجای لیگ گفت: تیم‌هایی مثل استقلال، تراکتورسازی، فولاد و سپاهان تا به اینجا بازی های خوبی انجام داده‌اند و جزو اصلی هستند اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست و تا پایان لیگ فرصت زیادی باقی است و ممکن است اتفاقات بسیار زیاد و تغییراتی صورت گیرد.

وی همچنین در ادامه اظهارات خود به وضعیت تیم ملی پرداخت و گفت: اگر می خواهیم تیم ملی ما چه در جام ملتها و چه در جام جهانی 2018 روسیه نتیجه مطلوب بگیرد باید بزرگ فکر کنیم،تا به آنچه می‌خواهیم برسیم، اما در حال حاضر می‌بینیم که تیم ملی کشور ما هنوز وضعیت مشخص برای سرمربی خود ندارد و هنوز اینکه آقای کی روش می‌ماند یا می‌رود مشخص نیست، البته در این زمینه فدراسیون فوتبال هم مقصر است چرا که ظاهرا برای آقای کفاشیان جام ملت‌ها از جام جهانی مهم تر است و فدراسیون فوتبال فقط به فکر نتیجه گرفتن در جام ملت‌ها است.

وی همچنین خاطر نشان کرد: برای داشتن یک تیم ملی خوب، باید لیگ خوب و پویایی داشته باشیم و هر چه لیگ برتر کشور ما کیفیت مطلوب تری داشته باشد، تیم ملی ما هم قوی تر خواهد شد.

او همچنین در پایان گفتگوی خود گفت: بهتر است تیم ملی فوتبال ما مثل تیم‌های ملی والیبال و بسکتبال ما دارای دو تیم الف و ب باشد، یک تیم برای رقابت های آسیایی و یک تیم برای تورنومنت‌های مهم جهانی نظیر جام جهانی که اگر این اتفاق بیفتد، من مطمئن هستیم که نتیجه بهتری خواهیم گرفت همانطور که تیم‌های ملی والیبال و بسکتبال ما بسیار خوب نتیجه می‌گیرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار