فتح‌آبادی:

کی‌روش مربیگری ایران را فدای خواسته‌هایش کرد

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: خواسته‌های کی‌روش به قدری زیاد بود که نبودنش بهتر است چرا که مربیان ایرانی هم می‌توانند با کمترین هزینه‌ها در جام ملت‌های آسیا نتایج قابل قبولی را کسب کنند.

غلامرضا فتح‌آبادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره وضعیت کی‌روش در تیم ملی افزود: با شناخت کافی که از کی‌روش داشتیم خوب بود که در تیم‌ ملی فوتبال ما بماند ولی خواسته‌های این مربی به قدری زیاد بود که مجلس و وزیر ورزش نیز به صدا درآمدند و مخالفت خود را نسبت به قرارداد کی روش اعلام کردند چرا که اگر قرار باشد این مبلغ درخواستی کی روش فقط برای جام ملت‌های آسیا باشد زیاد است و فوتسال ما نمی تواند هزینه بسیار سنگین این مربی را پرداخت کند.

وی در ادامه بیان کرد: مربیان ایرانی هم می‌توانند در جام ملت‌های آسیا نتایج قابل قبولی را با هزینه‌های کمتر کسب کنند و نیازی به وجود کی روش نخواهد بود و نبود این مربی در فوتبالمان با این هزینه‌های سنگین بهتر است.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره اینکه آیا با مربیان ایرانی می‌توان در جام جهانی نتیجه گرفت یا خیر عنوان کرد: از مربیان ایرانی برای رفتن به جام ملت‌های آسیا می‌توان استفاده کرد و همان نتایجی را که کی روش می‌توانست کسب کند را این مربیان نیز می‌تواند برای فوتبالمان رقم بزنند ولی بهتر است برای جام جهانی از یک مربی خارجی استفاده شود و در کنار آن مربیان ایرانی نیز قرار بگیرند تا بتوانند تجربیات زیادی را کسب کنند که برای سال‌های بعد در جام جهانی بتوانیم از مربیان ایرانی خودمان در فوتبال برای رفتن به جام جهانی استفاده کنیم.

فتح‌آبادی همچنین درباره ارزیابی بردهای متوالی استقلال بیان کرد: قلعه نویی با وجود داشته‌هایش و سیستمی که امسال برای تیم استقلال در نظر گرفته است توانسته تغییر و تحولاتی در تیم ایجاد کند که بسیار تا به اینجا تاثیرگذار بوده است و با بازیکنان باانگیزه و پرانرژی و تاکتیک خاص خودش باعث شده تیم استقلال بتواند امتیازهای زیادی را کسب کند.

وی همچنین مدیریت مناسب تیم استقلال و عملکرد خوب کادر فنی نیز برای قهرمان شدن این تیم بی‌تاثیر نبوده است و استقلال یکی از مدعیان قهرمانی تا به اینجا بوده است.

فتح‌آبادی همچنین درباره اینکه آیا تیم استقلال می‌تواند به بردهای خود ادامه دهد یا خیر عنوان کرد:  بردهای استقلال تا به اینجا به بدن‌سازی که این تیم در قبل از بازی‌های لیگ انجام داده است برمی‌گردد چرا که تیم استقلال این را نشان می‌دهد که خیلی سر حال است و می‌تواند با عملکرد خوبی که دارند بردهای بیشتری را نیز کسب کنند.

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: به نظر من می‌توان گفت که تیم استقلال قهرمان می‌شود ولی باید به مرور زمان این اتفاق بیفتد چرا که هنوز بازی‌های سخت این تیم با دیگر مدعیان قهرمانی مانده است و باید نظاره گر این باشیم که تیم استقلال در مقابل تیم‌های مدعی قهرمانی چه عملکردی از خود نشان می‌دهد.

وی در پایان درباره کیفیت لیگ چهاردهم خاطرنشان کرد: کیفیت لیگ هفته به هفته از سطح بالاتری برخوردار می‌شود چرا که تیم‌ها بیشتر به گل زدن روی آوردند و این برای فوتبالمان جای امیدواری دارد.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مانی
۲۳:۵۴ ۰۸ شهريور ۱۳۹۳
عالی است این خبر