اسماعیل احمدی گفت: نخستین گردهمایی معاونین روابط عمومی بسیج و سپاه شهرستان‌ها و استان‌های سراسر کشور و مدیران روابط عمومی اقشار و معاونت‌های تخصصی بسیج با سخنرانی دکتر لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی افتتاح می‌گردد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برگزاری نخستین گردهمایی تخصصی و علمی روابط عمومی بسیج و سپاه با حضور 600 نفر از سراسر کشور تصریح کرد: دکتر لاریجانی، رییس محترم مجلس شورای اسلامی و سردار نقدی- رییس محترم سازمان بسیج- سخنرانان اصلی آیین افتتاحیه این گردهمایی می‌باشند.
 
احمدی در خصوص این مراسم افزود: قرار است از پیشکسوتان روابط عمومی بسیج که در طول سالهای دفاع مقدس و پس از آن در تشکیل و تقویت این نهاد رسانه ای فعالیت نموده‌اند تقدیر ویژه به عمل آید.
 
مشاور ریاست سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به هدف برگزاری این گردهمایی بیان کرد: انسجام تشکیلاتی و آموزش تخصصی علم روابط عمومی– ارتباطات و روزنامه نگاری مهم‌ترین برنامه می‌باشد که با تشکیل
 کلاس‌های  گوناگون و تدریس برترین اساتید دانشگاه‌های مطرح کشور به مدت 3 روز برگزار خواهد شد.
 
وی به بازدید شرکت کنندگان از رسانه‌های مطرح کشور نیز اشاره نمود و ادامه داد: بازدید از رسانه‌ها به عنوان یک کارگاه عملی از جمله برنامه‌ها می‌باشد که بیش از 15 رسانه سراسری از صدا و سیما – خبرگزاری‌ها- روزنامه‌ها و سایر مراکز رسانه ای هماهنگ گردیده‌اند.
 
گفتنی است آیین افتتاحیه، روز سه شنبه 11 شهریور ماه برگزارمی‌شود و گردهمایی فوق تا 13 شهریور ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار