کرمانی‌مقدم:

عملکرد فدراسیون و کفاشیان ستودنی است/ خوب شد کی‌روش از ایران رفت

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: به نظر من عملکرد فدراسیون و کفاشیان در تمدید نکردن قرارداد کی‌روش قابل تقدیر است و امیدوارم در همه کارهایش استقلال داشته باشد.

مرتضی کرمانی‌مقدم در خصوص به توافق نرسیدن کی‌روش با فدراسیون فوتبال به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: من در مصاحبه‌های قبلی هم گفته بودم کی‌روش هیچ کمکی به فوتبال کشورمان نکرد و رفتن وی چندان فرقی به حال فوتبال کشورمان نمی‌کند.

وی افزود: به نظر من هر مربی ایرانی می‌توانست با کسب یک امتیاز و حداقل چهارمی برگردد و کی‌روش نیز کارخاصی انجام نداده است.

کرمانی‌مقدم با اشاره به رفتن کی‌روش و امضا نکردن قرارداد و عدم توافق با فدراسیون اذعان کرد: به نظر من رفتن کی‌روش خوب بوده است لیاقت ماندن در فوتبال ملی نداشت و فدراسیون با این کارش نشان داد در قبال سرنوشت تیم ملی مسئول است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه با تقدیر از عملکرد فدراسیون فوتبال در به توافق نرسیدن با کی‌روش تصریح کرد: به نظر من خوب شد که کی‌روش از ایران رفت و من به کفاشیان و فدراسیون فوتبال تبریک می‌‌گویم و باید اعلام کنم که کار وی ستودنی است کاش ما مثل ژاپن، کره و استرالیا چهار گل می‌خوردیم ولی خوب بازی می‌کردیم هیچ فرقی به حال فوتبال ما نکرد ما با یک امتیاز چهارم می‌شدیم یک مربی ایرانی هم می‌توانست چنین کاری را انجام دهد.

*** سکان هدایت تیم ملی باید به مربی ایرانی سپرده شود

وی در مورد آینده نیمکت تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: به نظر من در چنین شرایطی یک مربی خوب ایرانی می‌تواند تیم را هدایت کند و سکان هدایت تیم ملی را باید به یک مربی کشورمان سپرد.

***مسئولان فدراسیون ثابت کردند مستقل و قابل اعتمادند

کرمانی مقدم ادامه داد: کفاشیان با بستن قرارداد با کی روش نشان داد که فدراسیون روی حرفش ایستادگی دارد و مستقل و قابل اعتماد است.
پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد پیش بینی قهرمان جام ملت‌های آسیا عنوان کرد: با کی روش یا غیر کی روش فرقی نمی‌کند باید قهرمان جام ملت‌ها نشویم زیرا اگر قهرمان نشویم فوتبال ما در آسیا اعتبار خود را از دست خواهد داد.

وی در مورد عملکرد تیم‌های لیگ برتری اضافه کرد: به نظر من عملکرد تیم‌های لیگ برتری خوب بوده و تیم‌ها پرشورتر و جدی‌تر بازی کرده و بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته‌اند.

***رمز موفقیت لیگ چهاردهم جوانگرایی تیم‌هاست

کرمانی مقدم اظهار کرد: در این شش هفته‌ای که از لیگ سپری شده همه تیم‌ها پرقدرت ظاهر شده‌اند و به نظر من رمز موفقیت این لیگ تا این هفته جوانگرایی بوده است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان بیان کرد: شاید عنوان کنند برخی از بازی‌ها کم گل بوده اما باید پذیرفت طبیعت فنی برخی بازی‌ها چنین است یا حساسیت زیاد باعث این روند یعنی کم گل شدن بازی‌ها شده است.

وی خاطرنشان کرد: به نظر من لیگ ما هفته به هفته که پیش می‌رود پویاتر و جذاب‌تر شده و از آن عدم هیجان فاصله می‌گیرد و من امیدوارم لیگ ما پویاتر شده زیرا از لیگ ما بوده که تیم ملی می‌تواند موفق شود.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: فدراسیون ، ایران ، کرمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۰:۵۰ ۰۹ شهريور ۱۳۹۳
مشکل بعضیا از اینجا شروع میشه که به جای کیفیت میچسبن به کمیت!
چرا بعضی ها نمیخوان قبول کنن که کیروش کیفیت تیم ایران رو برد بالا
باید قبول کرد که کیفیت مهمتر از کمیت هستش
نکنه بعضیا انتظار دارن ایران در برابر نیجریه و آرژانتین تهاجمی بازی میکرد!!؟؟
کیروش بهترین گزینه برای تیم ملی هستش
لطفا به نظر مردم ارزش بزارین
آخرین اخبار