ماسکرانو: مادرید با فروش دی‌ماریا اشتباه بزرگی مرتکب شد

خاویر ماسکرانو ستاره بارسلونا معتقد است رئال نباید بازیکنی مانند دی‌ماریا را از دست می‌داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هفته‌ی گذشته آنخل دی‌ماریا ستاره‌ی تیم ملی آرژانتین با قراردادی به ارزش 84 میلیون یورو از رئال مادرید راهی منچستر یونایتد شد.

ماسکرانو ستاره آرژانتین بارسلونا می‌گوید این باشگاه یکی بازیکنان تراز اول دنیا را از دست داد.

وی در این خصوص گفت: دی‌ماریا یکی از 10 بازیکن برتر جهان است. او انرژی زیادی دار و می‌تواند متعادل خوبی در خط حمله و دفاع ایجاد کند. از این بازیکن می‌توان در پست‌های متفاوت استفاده کرد. به نظر من رئال در فروش چنین بازیکنی اشتباه بزرگی مرتکب شد.

ماسکرانو در ادامه افزود: من شخصا زمانیکه لیورپول را ترک کردم خیلی ناراضی بودم و اگر چنین اتفاقی برایم در بارسلونا بیافتد برای تمام عمر پشیمان خواهم شد من قبل از جام جهانی با لوئیس انریکه صحبت کردم و وقتی متوجه شدم به وجودم احتیاج دارند در این تیم ماندم.

ستاره آرژانتینی در خصوص لیونل مسی گفت: مسی توانایی‌های زیادی دارد. ما هنوز اوج آمادگی این بازیکن را ندیده‌ایم. به نظر من او هنوز به مرز آمادگی کامل نرسیده است. در جام جهانی مسی کمک زیادی به تیم ما کرد. اگر او در تیم نبود نمی‌توانستیم به مرحله‌ی فینال راه یابیم. تمام مسئولیتها و بار مشکلات بر دوش مسی بود و برای تیم زحمت زیادی کشید. نتیجه گیری تیم برای او در اولویت قرار دارد.

گفتنی است،‌ لیونل مسی ستاره ملی آرژانتینی در 7 بازی که در جام جهانی 2014 انجام داد موفق شد 4 گل به ثمر برساند.

انتهای پیام /
برچسب ها: ماسکرانو ، مادرید ، خطا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار