هاکینن قهرمان دو دوره رقابت های فرمول یک عنوان کرد دنیل ریکاردو راننده تیم ردبول در این فصل موقعیت این را دارد تا بتواند جام قهرمانی این فصل را بدست آورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  با وضعیتی که رانندگان مرسدس در طول رقابت های اخیر با آن مواجه شدند، این امکان برای ریکاردو وجود دارد که بتواند به عنوان قهرمانی فصل برسد.

هاکینن گفت: قدرت فوق العاده مرسدس نسبت به ابتدای فصل کمتر شده است. به نظر من ریکاردو بسیار خطرناک است. در تیمی رقابت می کند که قهرمانی های پی در پی زیادی بدست آورده و در این زمینه تجربه کافی را دارد.

وی تاکید کرد:در درون مرسدس فشار زیادی وجود دارد. اینکه رانندگان تیم همیشه در حال رقابت و درگیری با یکدیگر هستند، مسیر قهرمانی را برای آنها در انتهای فصل هموار نمی کند.

با وجود اینکه تیم امروز درباره اتفاقی که در گرندپری بلژیک افتاد بیانیه ای منتشر کرد، اما این راننده فنلاندی باور دارد رانندگان مرسدس در رقابت های باقی مانده فصل هم با هم درگیر خواهند بود.

او افزود: طبیعتاً هر دو راننده در پی کسب عنوان قهرمانی فصل خواهند بود. البته تصادف ها و برخوردها خصوصاً در دورهای اول نباید اتفاق بیوفتد. اما خوب رقابت بعدی هم از راه می رسد و کسی نمی تواند از شدت رقابت سختی که نیکو و لوئیس با هم خواهند داشت، بکاهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار