مدیر عامل شرکت پست گفت :در سطح استان فارس 80 خدمت جدید و دو سامانه جدید ارائه شده که یکی از سامانه‌ها به صورت یک‌پارچه و تحت شبکه اینترنت برای رهگیری و ثبت مرسولات پستی در استان فارس مورد استفاده قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  حسین مهری در مراسم افتتاح پروژه‌های حوزه ارتباطات در استان فارس گفت: شبکه ارتباطی پست کهن‌ترین و قدیمی‌ترین شبکه ارتباطی دنیاست که هم‌زاد با تاریخ بشر است .

وی با بیان اینکه هرچه شبکه‌های بیشتر و نوین شکل بگیرد نقش پست بیشتر محرز می‌شود، افزود: دلیل ادعای ما داشتن بالاترین سرانه پست در کشورهای پیشرفته دنیاست .

مدیرعامل شرکت پست با تأکید بر اینکه کمک به دولتی ماندن پست باید از اولویت‌های دولت باشد، خاطرنشان کرد: پست در دنیا به بخش خصوصی واگذار نشده و دولتی است .

مهری با اشاره به دلایل عمده مبنی بر دولتی ماندن پست، تصریح کرد :مهم‌ترین دلیل، سالم‌سازی محیط اداری بوده و به موازات آن بهره‌وری ملی ارتقا یافته و پست باید رابط امین بین دولت و ملت باشد همان‌طور که در همه جای دنیا پست رابطی امین است .

وی با بیان اینکه دولت الکترونیک بدون پست معنا ندارد، اظهار کرد: ارتقای محیط زیست مستلزم تقویت پست بوده و تقویت امنیت شهروندان از دیگر مواردی است که باید مدنظر قرار گیرد ضمن اینکه استفاده از خدمات پستی در راستای کاهش ترافیک موثر است .



مهری با بیان اینکه باید اقتصاد پست و فرهنگ استفاده از خدمات پستی را در کشور ارتقا داد، گفت: در سطح استان فارس 80 خدمت جدید و دو سامانه جدید ارائه شده که یکی از سامانه‌ها به صورت یک‌پارچه و تحت شبکه اینترنت برای رهگیری و ثبت مرسولات پستی در استان فارس مورد استفاده قرار گرفته و دیگر خدمات پستی در مهرماه امسال در استان فارس به بهره‌برداری می‌رسد .

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر تقویت پست، خاطرنشان کرد : اصلاح ساختار نیروی انسانی در راستای ارتقای بهره‌وری در دستور کار قرار گرفته و امسال با استانداری فارس در راستای تحول اداری در کشور تفاهم‌نامه امضا شده و تقویت ساختار پست پیش‌نیاز دولت الکترونیک است .

مدیرعامل شرکت پست با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه در 14 مردادماه امسال با استانداری فارس، تصریح کرد: استان فارس مقدمات اجرای این طرح را داشته و نخستین استان برای انجام برخی فعالیت‌های پستی نوین بوده و پست فارس به عنوان درگاه خدمات پستی در کشور است .

مهری با بیان اینکه با همکاری مدیران و حمایت استاندار فارس خدمات جدید به استان ارائه می‌شود، خاطر نشان کرد: خدمات پستی مربوط به خرید و فروش اینترنتی و پست لجستیک در استان فارس مورد استفاده قرار گرفته و وضعیت شاخص‌های پست استان در رتبه خوبی است اما استان در راستای بهره‌وری زیان‌ده است و باید این وضعیت به سرعت بهبود یابد.


انتهای پیام /
برچسب ها: پست ، خدمت ، ارتباطات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار