بعد از اتمام جلسه تیمی مرسدس که برگزار شد، نیکو روزبرگ اشتباه خود را در برخورد با لوئیس همیلتون قبول کرد و از او عذرخواهی نمود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  مرسدس امروز در حین جلسه به هر دو راننده خود تذکر داد که اگر چنین چیزی باری دیگر در طول رقابت های باقی مانده فصل اتفاق بیوفتد، تیم تصمیم سختی در رابطه با این موضوع می گیرد.
طبق بیانیه ای که تیم در رابطه با موضوع برخورد رانندگانش در دور دوم گرندپری بلژیک منتشر نمود، عنوان کرد که روزبرگ و همیلتون به دلیل اینکه در مسیر کسب عنوان قهرمانی فصل هستند، در طول رقابت های باقی مانده فصل هم آزاد خواهند بود. البته مرسدس عنوان کرد اشتباه روزبرگ مجازاتی هم در پی داشته است. گرچه هنوز جزئیاتی در این رابطه منتشر نشده، اما مشخص شد این راننده آلمانی به دلیل برخورد با همیلتون از سوی مرسدس مجازات شده است.
روزبرگ در پیچ (لس کومبس) Les Combes پیست سپا با تایر عقب مرسدس همیلتون برخورد کرد. در نتیجه این برخورد، لوئیس به خط پایان نرسید، اما نیکو آن مسابقه را در رده دوم به اتمام رساند.
به محض تمام شدن جلسه امروز، لوئیس همیلتون در سایت رسمی خود نوشت: «امروز به عنوان یک تیم در کنار هم بودیم و درباره این موضوع بحث کردیم. هر دوی ما این را قبول کردیم که مقصر هستیم. به نظر من اینکه یکی از ما دو نفر در این برخورد مقصر قلمداد شود، چیز درستی نیست.»
باری دیگر یادآوری می کنم که ما یک تیم هستیم. به عنوان یک تیم برنده می شویم و به عنوان یک تیم می بازیم.
وی افزود:امروز توتو و پدی به ما یادآوری کردند که باید در رقابت ها عادلانه و یکسان رقابت کنیم. البته طرفداران هم در طول فصل و تا پایان آخرین گرندپری دوست دارند یک رقابت تمیز را از ما دو نفر شاهد باشند. ما هم همین کار را خواهیم کرد. و قول می دهم برای تیمم، خانواده ام و طرفداران هر کاری از دستم برآید انجام می دهم.
نیکو روزبرگ هم در رابطه با این موضوع در صفحه رسمی فیس بوک خود مطلبی منتشر کرد.
او گفت: «عد از اتمام گرندپری بلژیک درباره این برخورد خیلی فکر کردم. تأسف خودم را از این برخورد قبلاً هم اعلام کرده بودم. اما امروز در بین توتو، پدی و لوئیس دوست داشتم یک قدم جلوتر برم و گفتم من مقصر اصلی این برخورد هستم.
وی تاکید کرد:برای ما قانون شماره یک برخورد نکردن با یکدیگر است. اما اتفاقی که در سپا نباید رخ می داد، رخ داد. امروز حس کردم که باید از لوئیس و تیم بابت این موضوع عذرخواهی کنم. به غیر از این باید از تماشاگران و طرفداران در بلژیک هم عذرخواهی کنم که یک رقابت تمیز برای کسب رده اول را میان خودمان به نمایش نگذاشتیم.
«لوئیس و من در رابطه با این موضوع حرف زدیم و فهمیدیم که باید چطور با هم رقابت کنیم. این را می دانیم که نسبت به کمپانی مرسدس بنز و طرفداران مسئولیت هایی داریم. برای رقابت های باقی مانده فصل که بسیار سخت دنبال خواهد شد، ثانیه شماری می کنم تا رقابتی عادلانه با هم داشته باشیم. تا آخرین دور دست از رقابت نمی کشم.»
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار